רפואה משלימה לחולי סרטן

רפואה משלימה לחולי סרטן

טיפולי סרטן אלטרנטיביים כמו היפרתרמיה, אינם יכולים לרפא סרטן, אך הם עשויים לספק הקלה מסוימת מסימנים ותסמינים שיכולים להיות בחולי לוקמיה. קיים מגוון רחב מאוד בטיפולי אלטרנטיביים בחולי סרטן ובמאמר זה נסביר זאת בהרחבה.

רפואה משלימה לחולי סרטן

אנשים רבים עם סרטן, מעוניינים לנסות כל דבר שעשוי לעזור להם, כולל טיפולי סרטן משלימים ואלטרנטיביים. אם הסרטן גורם לכם להרגיש כאילו יש לכם פחות שליטה על הבריאות שלכם, טיפולי סרטן אלטרנטיביים עשויים להציע תחושת שליטה מסוימת. 

אך טיפולים אלטרנטיביים רבים לסרטן, אינם מוכחים וחלקם אף עשויים להיות מסוכנים. כדי לעזור לכם למיין את הטוב מהרע, הנה כמה טיפולי סרטן אלטרנטיביים שבדרך כלל יכולים לסייע.

כיצד רפואה אלטרנטיבית יכולה לעזור לאנשים חולי סרטן?

טיפולי סרטן אלטרנטיביים עשויים שלא למלא תפקיד ישיר בריפוי הסרטן, אבל הם עשויים לעזור לחולה להתמודד עם סימנים ותסמינים הנגרמים על ידי סרטן וטיפולים בסרטן, הקליקו לאתר של מרכז רפואי ניו הופ למידע נוסף.

סימנים ותסמינים נפוצים כגון חרדה, עייפות, בחילות והקאות, כאבים, קשיי שינה ומתח, עשויים להיות מופחתים על ידי טיפולים אלטרנטיביים.

שילוב טיפולים

שילוב של מיטב טיפולי הסרטן המשלימים והאלטרנטיביים המבוססים על ראיות עם הטיפולים שהחולה מקבל מהרופא שלו, עשויים לעזור לחולה להקל על רבים מהתסמינים הקשורים לסרטן ולטיפול בו. 

שוחחו על כך עם הרופא שלכם ויחד, תוכלו לקבוע אילו אסטרטגיות עשויות לעבוד במצבכם ולאילו סביר להניח שלא תהיה תועלת.

שיתוף פעולה עם הרופא

עבדו בשיתוף פעולה הדוק עם הרופא שלכם כדי לקבוע את האיזון הנכון בין תרופות מסורתיות לטיפולי סרטן אלטרנטיביים. בעוד טיפולים משלימים, כגון דיקור סיני, עשויים להפחית בחילות או כאב, הם אינם חזקים כדי להחליף תרופות רגילות לסרטן.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עקירה כירורגית – לא צריך לפחד
ניתן לבצע היום עקירה כירורגית בצורה חלקה לחלוטין וזאת תוך כדי שנעזרים בהרדמה מקומית, כך שהמטופל...
קרא עוד »
פבר 27, 2021
3 עובדות חשובות על טיפול באקנה
רוב האנשים אינם מודעים לכך כי 80% מכלל האוכלוסייה הכללית הנמצאת בין הגילאים 12 – 25 סובלים מאקנה בדרגת...
קרא עוד »
אוג 14, 2018
עורך דין לתביעת תאונות דרכים – למה רצוי לקבל ייעוץ משפטי?
באם הייתם מעורבים במצב של תאונת דרכים, בוודאי זה הוא מצב אשר בו הנכם שואלים את עצמכם האם רצוי להשכיר...
קרא עוד »
פבר 25, 2020