באיזה מצבים מומלץ לעשות דיקור סיני?

דיקור סיני נעשה על ידי מחטים דקות המוחדרות לשכבת העור העליונה ויכול להקל רבות במצבים רבים. נשאלת השאלה מתי כדאי לפנות למומחה בנושא? קיימות מספר סיטואציות כאלו.

  1. כאשר הרפואה המסורתית אינה פותרת את הבעיה – קיימים מצבים בהם הרפואה המסורתית לא מצליחה לתת מענה מושלם או שמספקת רק מענה חלקי. כך, בעת דלקות, מחלות, מתח נפשי, כאבים באזורים שונים ועוד.
  2. כשנוצרים מכאובים ונגעים שונים – קיימת רשימה של מכאובים, נגעים ובעיות במערכות הגוף השונות כולל מערכת העצבים. זאת בהתאם למפת מרידאנים (ערוצי אנרגיה) הקיימת בגוף. דיקור עליהם או בסמוך להם ישפיע על איברים או מערכות הקשורות בכל נקודה נבחרת.
  3. בעת רצון וצורך לתגבור טיפול מסורתי – קיימים מצבים בהם נמצאים בשלבי טיפול מסורתי ורוצים לזרז אותו על ידי טיפולים משלימים כמו טיפול בדיקור סיני.
  4. כאשר רוצים להימנע משימוש תרופות כימיות – בגלל אג'נדה או מסיבות אחרות. 
  5. להורדת מתח נפשי – כאשר נמצאים במתח נפשי עקב בעיה רפואית, אורח חיים תובעני, מערכת יחסים שאיננה תקינה במשפחה ועוד. 
  6. לתחזוקת גוף תקינה – רבים מבקשים לתחזק את הגוף היטב על בסיס שוטף. הדיקור הסיני משחרר אנדורפינים המקלים על לחץ נפשי וכן, חומרים אחרים המעודדים פעילות תאי ורקמות גוף, מגבירים את זרימת הדם ועוד. כל אלו ועוד חיוניים מאוד ומעוררים את הגוף לפעילות אינטנסיבית יותר. ההשפעה הינה, במקרים רבים, מיידית ומהירה ותורמת לרווחה האישית.

טיפול אצל מומחה

מומלץ לקבל טיפול אצל מומחה בתחום אשר ברשותו ידע רב וניסיון עשיר (קראו על דיקור סיני דיכאון). הם מגיעים מלימודים, השתלמויות והתמחויות במוסדות לימוד מובילים בנושא. מדובר על סדרת טיפולים הנעשים לאחר אבחון מדוקדק. כדאי להשקיע בהם לטובת טיפול בבעיות רפואיות ואחרות ולשיפור איכות החיים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הדבר החשוב ביותר בכדי להצליח בחיים?
כל אחד יודה כי הדבר החשוב ביותר בחייו הוא להצליח בחיים. השאלה המרכזית היא כיצד ניתן להצליח בחיים? מה...
קרא עוד »
אוק 27, 2017
האם יש משהו יותר טוב מאלטרוקסין לבלוטת התריס?
בלוטת התריס היא הבלוטה הגדולה ביותר שקיימת בצוואר שלנו והיא מפרישה הורמונים. ברגע שיש תת פעילות...
קרא עוד »
ינו 09, 2020
פענוח מיקום רפואה: הבנת התאמה
כמומחה בתחום הרפואה, נתקלתי בשאלות שונות הנוגעות לנאותות של הנחת תרופות. כאן, אני מספק תובנות לגבי...
קרא עוד »
פבר 28, 2024