מהי שיטת טאט?

מהי שיטת טאט?

טיפול מקצועי בעזרת שיטת T.A.T

T.A.T היא שיטה לריפוי הנפש באמצעות טיפול- ללא כאב, ללא סבל וללא חדירה לפרטיות. זוהי טכניקה נרכשת לעזרה עצמית המזמינה את האני האמיתי לגדול ולפרוח, ללבלב ולהצליח. טכניקת אקופרסורה טאפאס היא טכניקת טיפולים אלטרנטיביים.

טיפול בשיטת טאט הינה גישה למגוון נרחב של הסרת הרגלים מגבילים מתת המודע עצמו, הגורמים לחרדה ומתח. על שינוי ובניית הרגלים חדשים חיוביים. שיטת טאט הינה שיטה יעילה וחדשנית שיוכלה לעזור באופן עמוק ואמיתי לצאת מבעיות בגוף ובנפש, מתוך הידיעה בדבר הכוח הנמצא בחיבור הבלתי אמצעי בין הגוף לנפש.  טיפול טבעי בחרדות, טיפול בחוסר ביטחון עצמי ועוד..

למה יעזור לי הטיפול שלכם בשיטת טאט – T.A.T ?

הטיפול בשיטת טאט ישחרר אתכם מהעומס והקושי שאתם מרגישים וחשים. במהלך הטיפול יתהפכו לכם המחשבות שאתם רגילים אליהם, אלו שמגבילות ומשאירות אתכם במקום לא טוב.

תגידו להתראות למתחים שלכם!

מתחים, דאגות, צער וכאב רגשי-יהפכו לזיכרון שקט שאינו שולט בחייך ובמערכות היחסים שלך ואינו מכאיב יותר. תוכל לסלוח באמת למי שיושב לך בלב וממלא אותך תסכול, כעס ושנאה. קשיים רגשיים מילדותך, יעברו מחייך- ובמקומם תאהב את עצמך! חרדות, טראומות, פחדים, אלרגיות, תסכולים, דאגות, תקיעות ועוד- יתפוגגו מחייך לטובת עוצמה אישית. תוכל להתחיל הכול מחדש-בקלילות ואהבה.

בתהליך ה-TAT של יעל קשי את תרגישי הקלה, הרבה יותר נוח עם עצמך, הרבה יותר נינוחה והרבה יותר משוחררת מבעייתך. הטיפולים מחזקים ומבריאים. קורה ואחרי הטיפול, יש הצפה של הנושא המטופל, כיון שהיה בתודעה ועכשיו הוא מבקש לצאת מתוכך, לניקוי. צריך מעט סבלנות והודיה-כי מה שעולה-מתנקה ויוצא.

תוצאות הטיפול נשארות איתך לתמיד

וכמו שכתוב בליקוטי מוהר”ן ס”ב: “כי עיקר כל הדברים הם ההתחלה, כי כל ההתחלות קשות, מחמת שיוצא מהיפך להיפך. תוצאות הטיפול נשארות איתך לנצח.שהרי הטיפול מבוסס על תת-המודע שלך, על הקשר הבלתי אמצעי של הנפש-והגוף.

כדי להפסיק את החרדות, צריך להעזיב את המידע הלא נכון מהתת מודע שלכם

שיטת TAT עדינה במיוחד. כיוון שלא דורשת דברים חיצוניים כמו כדורים, מחטים או מגע.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבדלים מרכזיים בין אח פרטי לאח סיעודי
לא מעט אנשים אשר מתבגרים, זקוקים בשל סיבות כאלה ואחרות לשירותי סיעוד. ישנם אנשים אשר נזקקים לשירותי...
קרא עוד »
מאי 30, 2018
דיקור סיני למחלות אנדוקריניות
דיקור סיני היא רפואה סינית מסורתית המשמשת כבר אלפי שנים לטיפול בסוגים שונים של מחלות. הטיפול כולל...
קרא עוד »
אוק 18, 2022
איך בוחרים בית אבות
בחירת בית אבות היא בחירה לא פשוטה, היות והיא מצריכה לא מעט בירורים ובדיקות מקיפות. כולנו רוצים להבטיח...
קרא עוד »
ספט 04, 2018