איך לבחור ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

פתגם נפוץ בפי רבים אומר "העיקר הבריאות". המשפט הקצר הזה אומר אמירה כל כך נכונה שבאה לומר שכל מה שלא נשיג ויהיה לנו בחיים, אם המצב הבריאותי לא יהיה טוב, לא נוכל באמת לחיות טוב ליהנות. חוק ביטוח בריאות ממלכתי שנכנס לתוקף בראשית שנת 1995, הוביל למהפך בכל תחום הרפואה בישראל, וגרם לכך שכל אדם יהיה מבוטח לפחות בביטוח בריאות בסיסי, תמורת סכום נמוך. אמנם, כל עוד אנחנו בריאים ורק פה ושם נזקקים לרופאים ותרופות, הביטוח הזה מספק. אך כאשר מתגלים מחלות קשות יותר ובעיות שונות ומשונות במצב הבריאותי, הביטוח הבסיסי כבר לא מכסה, ואנחנו מגלים שרפואה עולה כסף – והרבה.

הפתרון – ביטוח בריאות

הפתרון הטוב ביותר בכדי להיות בטוחים שבעת הצורך תוכלו לממן גם טיפולים יקרים ובלתי צפויים, הוא רכישה של פוליסת ביטוח בריאות אשר תמורת סכום לא גבוה לחודש, תעניק לכם רשת ביטחון בעבור ההוצאות במקרה של מחלות קשות וצורך בטיפולים או תרופות יקרות. בדיוק כמו שאנחנו מוציאים לא מעט כסף עבור ביטוח לרכב או לדירה, קל וחומר שכשמדובר על הגוף שלנו, משתלם להוציא קצת כסף, בשביל להיות בטוחים שנוכל לטפל בו בצורה הטובה ביותר.

איך בוחרים ביטוח בריאות?

בזכות רפורמת ביטוחי הבריאות הפרטיים שאושרה בשנת 2016, כלל ביטוחי הבריאות של החברות השונות כוללים את הכיסויים החיוניים הבסיסיים. עם זאת, תמיד ישנם הבדלים בהיקף הכיסויים בין החברות השונות, ומומלץ לבצע השוואה בין פוליסות ביטוח לא רק במחיר אלא גם בשירותים שהפוליסה כוללת. מומלץ מאוד לבחון היטב גם את חבילת ההרחבות הקיימת לפוליסה, שבמקרים רבים תמורת סכום לא גבוה, תוכלו לקבל כיסויים משתלמים נוספים אשר יכולים לחסוך לכם כסף רב בעתיד במקרים רבים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אלוורה הרבלייף
אלוורה הוא צמח ששימש למטרות רפואיות במשך מאות שנים. ידוע כי הוא מועיל בטיפול בכוויות, כיבים ומחלות...
קרא עוד »
נוב 22, 2022
ירקות אורגניים עד הבית
עם השנים, המוצרים האורגניים הופכים להיות יותר ויותר פופולאריים ולשכנע אותנו כי הם מהווים את הבחירה...
קרא עוד »
מרץ 03, 2014
קלינאית תקשורת
ישנם אנשים רבים אשר סובלים בשלב כזה או אחר בחייהם מקשיים. קשיים בתקשורת יכולים להיות כאלה אשר יכבידו...
קרא עוד »
ספט 20, 2016