רפורמת ביטוחי הבריאות

רפורמת ביטוחי הבריאות

לאחר שנים רבות של תשלומים מיותרים על ביטוחי בריאות, שנת 2016 הביאה את הרפורמה המיוחלת. כיום, רפורמת ביטוחי הבריאות מאפשרת לכולנו להרכיב לעצמנו חבילה מקיפה של ביטוחים במחיר שווה לכל כיס. כאשר רוכשים רק את מה שצריכים ללא כפילות של כיסויים מצליחים לחסוך סכום משמעותי בכל חודש. אם אתם עדיין לא עשיתם סדר בביטוחי החיים שלכם – הגיע הזמן שתעשו זאת. אם עד היום נרתעתם מרכישת ביטוח בריאות בגלל המחירים – ירידת המחירים תאפשר לכם לבטח את עצמכם ואת כל בני המשפחה. 

אלו שינויים הביאה הרפורמה?

הדגש הראשון של רפורמת ביטוחי הבריאות הוא על ביטוחים בעלי מבנה אחיד. התנאים הבסיסיים של ביטוחי הבריאות זהים כיום אצל כל חברות הביטוח כך שהשוק הפך תחרותי יותר. הדגש השני הוא על מניעת מצב של כפילויות ביטוח בו אתם משלמים לשתי חברות ביטוח בעבור אותו כיסוי ביטוחי. הרפורמה הביאה לפיצול של הכיסויים בפוליסות הביטוח כך שניתן היום לרכוש רק כיסוי ספציפי ללא חובת רכישת פוליסה כוללת. כך למשל, אתם רשאים לרכוש רק כיסוי של השתלות בחו"ל, תרופות מחוץ לסל, ניתוחים בחו"ל, מחלות קשות ועוד. 

איך בוחרים את הרכב הפוליסה?

בשלב ראשון חשוב לבצע סקירה של כל הביטוחים הקיימים אצל כל אחד מבני המשפחה ולבחון את הפרטים מול האתר פינטק. הסקירה חיונית לאיתור של כיסויים כפולים שגורמים לנו לשלם כסף לחינם בכל חודש. נדגיש שבמקרים רבים כיסויים כפולים אינם מאפשרים קבלת פיצוי כפול כך שהדבר מיותר לחלוטין. רפורמת ביטוחי הבריאות מעניקה למבוטחים את הכוח להחליט ולהרכיב לעצמם חבילת ביטוח, אך כיצד עושים זאת נכון? בהעדר ניסיון וידע מקצועי רבים עלולים לטעות ולפספס כיסויים חשובים. על מנת שלא למצוא את עצמכם ללא כיסוי ביטוחי בעת צרה – כדאי ללוות את התהליך עם איש מקצוע אמין ומנוסה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עדכוני קורונה למגזר הדתי
הקורונה הגיעה אלינו לפני שנתיים בדיוק ובינתיים היא ממש לא מראה סימני נסיגה. היא תוקפת שוב ושוב כאשר...
קרא עוד »
ינו 15, 2022
תזונה נכונה לשיפור האימונים
כל מי שעוסק בספורט מכיר בחשיבותה של תזונה נכונה.לא חייבים להיות ספורטאים מקצוענים כדי לעסוק בספורט,...
קרא עוד »
יונ 16, 2014
אימון לשיפור הרכיבה על אופניים – למה אתם צריכים לצפות?
רכיבה על אופניים היא פעילות כושר בעלת מקום של כבוד. במיוחד למי שרוצה להתנייד באמצעות זוג האופניים שלו...
קרא עוד »
אוג 27, 2020