השתלות שיער

השתלות שיער

במאמר זה נספק לכם מידע עדכני על ביצוע השתלות שיער בעידן המודרני. אם גדלתם בזמנים בהם עוררו אצלכם את המחשבה לא להעז להשתיל שיער בשל המחיר היקר ופרוצדורת ההחלמה הארוכה והמתמשכת, כיום פני הדברים השתנו לחלוטין. ניתן במחיר מינימום של 10K ₪ להגיע להשתלת שיער איכותית ממומחים בעלי שם עולמי מטורקיה. מיד תיווכחו כי בהשתלות המודרניות לא מתבססים על פשיטת יחידת השתלה עורית אלא על דיגום סדור של זקיקי השיער ללא שימוש במכשירי קילוף עור משום סוג.

השתלות שיער FUE – למי הן מתאימות?

השתלות שיער FUE מתאימות לנבדקי דם שנמצא כי מתאימים עבורן באבחון המעבדה. הדם יישמר בקירור לצורך חיזוק פלזמה של השיער בתום ההשתלה. קהל היעד הוא אנשים שאיבדו שיער בכמות גדולה אך לא מוחלטת. אובדן מוחלט הוא קרחת, ושם אין מנוס מביצוע מספר השתלות אחת על גבי השנייה במרחק של מספר חודשים זו מזו. ברם, אובדן המתבטא בהיווצרות זוג מפרצים וקרחת אחורית, או זוג מפרצים ללא הקרחת האחורית, או קרחת אחורית ללא מפרצים, יכול להיפתר באמצעות השתלות שיער FUE . שיטה זו הנה מכנית ולא אלקטרונית. נדרשות כ- 50-65 זריקות הרדמה שאת רובן מקבלים בראש ואת מיעוטן בצוואר. לאחר מכן מוציאים זקיקים מאזורי הצמיחה באזור התורם, בדרך כלל – מהעורף ומהצוואר. את הזקיקים מטמיעים לאחר שערוצים נפתחו באזור הקירח באמצעות מקדד השתלות שיער FUE. כאשר מדובר על מקדד אבן ספיר, משמע שקידוד הערוצים דק במיוחד ומאפשר הטמעה של יותר שיערות מאשר במקדד מתכת. FUE עם מקדד ספיר נקרא Sapphire FUE ואילו עם מקדד מתכת הטיפול הוא FUE רגיל.

השתלות שיער DHI – למי הן מתאימות?

השתלות שיער DHI מתאימות לנבדקי דם שנמצא כי מתאימים עבורן באבחון המעבדה. הדם יישמר בקירור לצורך חיזוק פלזמה של השיער בתום ההשתלה. לא תאמינו, אבל אנשי ה- DHI ייראו לרובכם עם שיער מושלם וברוב המקרים הוא אכן הגיע לשלמות: ארוך, יפה, בעל מראה צועני, עם אפשרות לעשות קוקו אחורי. מה הבעיה של האנשים הללו? הנטייה לאסוף אחורנית את השיער מאד מפתה וכאשר זה נעשה באגרסיביות – מתהווה אובדן שורשים קדמי והמצח גדל משבוע לשבוע. כאשר המצח מאד גדול בהשוואה לקו העיניים, או כאשר קו השיער הקדמי אינו עגול אלא אמורפי, יבקש המועמד לשמור על מראה מטופח וישלים את השיער הקדמי החסר. השתלות שיער DHI הן השתלות אלקטרוניות ולא מכניות. בתחילה, מבצעים כ- 40-50 זריקות הרדמה בעורף ובצוואר ואוספים את הזקיקים. לאחר מכן טוענים אותם למכשיר אלקטרוני שקצה אחד שלו מכיל מקדד שפותח ערוץ. קצהו השני מכיל פתח יציאה לזקיקים שנאספו, ולכן כל לחיצה על המכשיר פותחת קדח אחד ומטמיעה בו זקיק אחד. ממעוף הציפור, הפעולה נראית כמו ציור בעיפרון, רק שהפעם לא מדובר באיור אלא בדבר האמיתי, במילוי השיער החסר.

אחרי השתלות שיער – כיצד מחלימים?

בחודש הראשון תידרשו לקחת תרופות שיימסרו לכם במרפאה, עם מקבץ הוראות כמה כדורים ומשחות לקחת בכל יום עסקים. לאחר מכן תתחילו שטיפות רפואיות באמצעות שמפו ו- Lotion מיוחדים שיימסרו לכם. ההמלצה היא בחודש זה ובחודש שלאחריו להימנע מחשיפה לשמש, כשבחודש ההחלמה הראשון יש להימנע גם מכובע וללכת עם מטרייה במקומו. כמובן שהשימוש בקסדת אופנוע או אופניים אסור בהחלט בחודש זה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי אורטופדיה
מוצרים אורתופדים הם סוג של מוצר המשמש לטיפול במערכת השרירים והשלד. מוצרים אלה נועדו בדרך כלל לספק...
קרא עוד »
דצמ 05, 2022
ד"ר קובי שגיא: 3 דברים שלא ידעתם על הרטבה בלילה
רוב האוכלוסייה תיגמל מהרטבה בלילה עד לגיל ארבע. בין גיל ארבע לשש היקף התופעה יורד מ-25 אחוזים ל-15 ואילו...
קרא עוד »
מרץ 03, 2019
מחלת הדיכאון והשפעה על חיינו
אם יש תופעה שבשנים האחרונות נפוצה וידועה לכולנו, זו תופעת הדיכאון, ורבים מאוד מהאוכלוסייה בכל העולם...
קרא עוד »
אפר 05, 2015