טיפול במיגרנות – האם יש לזה פתרון?

טיפול במיגרנות

מיגרנות רחוקות מרחק רב מכאבי ראש רגילים. לרוב, במיגרנות הכאב חזק וחד יותר, עשויים להתלוות לכך תסמינים נוספים כגון בחילות, תחושות ריח לא נעימות, חוסר סבילות לאור. כאשר הכאב משתק כל כך ומעורר סבל, עולה השאלה האם יש לזה פתרון יעיל? אם אתם או אתן מחפשים טיפול בכאב שמקורו במיגרנות, כדאי להכיר את התפיסה של הקינסיולוגיה את הנושא. טיפול ללא תרופות ועם זאת – גם יעיל.

מיגרנות על פי קינסיולוגיה 

לפני שנעבור אל טיפול במיגרנות, נתאר בקצרה איך הקינסיולוגיה מתייחסת לכאב בכלל ולמיגרנות בפרט. הגוף הינו מערכת משוכללת, שכל מרכיביה שואפים ורוצים להימצא באיזון, בזרימה ובהרמוניה. כאשר נוצר מתח, על רקע גופני, נפשי, חוויתי, פנימי או חיצוני, הדבר נרשם ומתועד בזיכרון התאי. כלומר, כל תא ותא בגוף מכיר את הטראומה, את המתח, את הסבל. הדבר הזה חייב לצאת לאור בצורה מסוימת ובמקרה הזה – הסימפטום הוא המיגרנה. אך המיגרנה היא הרבה יותר מסימפטום. זוהי מעין אזעקה של הגוף שמסביר כי משהו לא בסדר. המסר הזה אומר שמשהו עמוק צריך טיפול וכאשר הגורם לחוסר האיזון ימצא, הגוף ישתקם. 

טיפול במיגרנות – לא רק בסימפטום

טיפול במיגרנה על בסיס הסימפטום לבדו משיג תוצאות חלקיות ולפעמים לא משיג תוצאות כלל. על מנת לחוות הקלה משמעותית ומורגשת, יש להגיע פנימה, יותר עמוק מהסימפטום, יותר עמוק מהכאב. בקינסיולוגיה חותרים לזהות את הסימנים שהגוף צובר. אבחון על ידי מגע בשרירים מאתר את מקורות המתח הסמויים, שהגוף שואף לחשוף. על פי הסימנים העדינים אפשר לזהות מתי המיגרנה הינה בעלת מקור רגשי, מתי המקור הוא פיזיולוגי או אולי כימי, תזונה לקויה וכדומה. לאחר האבחון, ניתן לעבור להסרת החסימות והגעה לאיזון והרמוניה. 

כיצד פרחי באך, מיגרנות וקינסיולוגיה קשורים זה בזה? קראו על פרחי באך באתר של ענת אפרת

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פתרון לבעיית אין אונות
גברים רבים בישראל ובעולם סובלים מבעיות שונות בתפקוד המיני, לרבות היעדר זקפה או זקפה חלשה, ובעיות אלה...
קרא עוד »
ינו 18, 2016
כאבי גב תחתון
אם יש כאב שיכול להוציא כל אדם שפוי מדעתו, אלו כאבים בגב התחתון. אין כל ספק כי מדובר על אירוע מאוד לא...
קרא עוד »
אפר 22, 2022
2 עזרים לכבדי שמיעה שיקלו על חיי היומיום
רבים לא יודעים, אבל שיעור הסובלים מליקויי שמיעה הינם גבוהים ביותר.  לפעמים השמיעה ניזוקה כתוצאה...
קרא עוד »
אוק 21, 2020