וסטיבוליטיס – מה זה?

וסטיבוליטיס

וסטיבוליטיס הוא מצב בו לנשים כואב הנרתיק כאשר מנסים לפתוח אותו בעת קיום יחסי מין או ביצוע בדיקה גניקולוגית. מצב זה קשה מאוד ולא נעים. כאשר את חווה כאב בנרתיק בזמן קיום יחסי מין לא כדאי לך להשלים עם המצב הלא נעים הזה אלא ללכת לרופאת נשים שתסייע לך. לעיתים ניתן לרשום משחות משככות כאב אשר משככות את הכאב בנרתיק. דרך טיפול נוספת בבעיה היא תרגול רצפת האגן וטיפול בה – דבר אשר יכול להעניק לנרתיק יותר גמישות ולגרום לו לכאוב פחות.

וסטיבוליטיס – למה חשוב לטפל בכך?

כאשר את סובלת ממצב רפואי של וסטיבוליטיס חשוב מאוד שתטפלי בכך. מצב זה לא ישתנה אם לא תטפלי בו אלא הוא רק ילך ויחמיר. למצב זה רפואי זה יש נטייה להחמיר אם לא מטפלים בו ומתייחסים אליו כך שבסופו של דבר לא תהיי מסוגלת לקיים יחסי מין או ללכת לבדיקה גינקולוגית בגלל הכאב. ההתמודדות הטובה ביותר עם מצב זה היא קבלת טיפול רפואי איכותי מרופאת נשים מומחית. רופאת הנשים תוכל לסייע לך להרגיש טוב יותר ולהתגבר על הבעיה שלך.

וסטיבוליטיס – איך אפשר לטפל בכך?

אז איך אפשר לטפל במצב רפואי כמו וסטיבוליטיס? טיפול בוסטיבוליטיס כולל טיפול באמצעות הרפואה המערבית הרגילה. טיפול זה כולל:

  • משחות שונות
  • תרגול רצפת אגן
  • שיחות עם מטפלת מינית

כאשר טיפולים אלו לא מסייעים או לא מסייעים מספיק ניתן לקבל סיוע גם מהרפואה המשלימה. טיפולים הומאופתים וטיפולים של דיקור סיני או רפואה סינית יכולים לסייע לנשים רבות להתמודד עם הכאבים בנרתיק כך שהם יחלפו.

בסופו של דבר כאשר כואב לך הנרתיק אסור לך להסכים לחיות עם זה. אם את רוצה חיים ללא כאב חשוב מאוד שתלכי לרופאת נשים או רופא נשים לשם קבלת אבחון וטיפול. יכולות להיות הרבה סיבות להיווצרות של כאבים בנרתיק מסיבות רגשיות ועד סיבות פיזיות שונות כמו למשל פטריה בנרתיק. ההתמודדות עם הבעיה תסייע לך להרגיש טוב יותר והיא תפחית את הכאב שלך באופן משמעותי. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שמנים – האם זה בריא בכלל?
צריך להבין שיכולים להיות הבדליים מהותיים מבחינה הערכים התזונתיים בין סוגי שונים של שמנים. אם אתם...
קרא עוד »
אוג 01, 2021
מי צריך שירותי סיעוד
כל אחד אשר ירצה בכך יוכל להשיג לעצמו שירותי סיעוד עם מטפלות סיעודיות אשר יספקו לו מענה מקיף וזאת בכל...
קרא עוד »
נוב 08, 2016
מיהו וילהלם רייך
בשנת 1897 נולד בגליציה שבאירופה מי שעתיד להפוך להיות אחד מהפסיכיאטרים המוכשרים והמוכרים שקיבל את...
קרא עוד »
ינו 28, 2023