פונדקאות לגייז – המדריך המלא

פונדקאות לגייז

עבור זוגות חד מיניים רבים החלום להביא ילדים לעולם הוא חלום רחוק. על מנת להגשים אותו לראות אותו קורם עור וגידים אין מנוס מלהתחיל הליך פונדקאות. מכיוון שבישראל פונדקאות עדיין לא אפשרית לזוגות גייז אלא רק לבני זוג מעורבים או חד הוריים משפחות חד מיניות רבות בוחרות בסוכנויות המאפשרות הליכי פונדקאות בחו"ל.

אין ספק כי תהליך מעין זה יכול לעורר חששות כבדים יותר אך הוא בהחלט שווה. קראו בהרחבה על פונדקאות בארצות הברית!

כל מה שרציתם לדעת על פונדקאות לגייז

פונדקאות היא הליך המיועד עבוד הורים או משפחות אשר אינם יכולים להביא ילדים לעולם כמו כל זוג אחר ולכן נאלצים להיעזר בשירותיה של אישה עמה אין להם כל היכרות קודמת אשר תהיה למעשה הרחם שלהם. כמובן שלא מדובר בפעולה פשוטה ועל מנת לספק לאישה את כל התנאים הנדרשים וכן את סך הפיצויים עבור תהליך זה יש להשקיע לא מעט כסף.

החוק בישראל קובע כי תהליך פונדקאות אינו מיועד כלל לזוגות חד מיניים מה שלא מותיר כל ברירה אחרת אלא לפנות לחו"ל ולבצע את ההליך שם. בערת סוכנויות מיוחדות אשר מתעסקות בפרוצדורה בני הזוג יכולים להגיע לכל מדינה אשר מתאימה או נכונה להם ולהיעזר בשירותיהן של נשים אשר יהיו האם הפונדקאית עבור הילד שלהם.

פונדקאות לגייז- הגשמת חלום

החלום של כל זוג נשוי כמעט הוא כמובן להביא ילדים לעולם על מנת ליצור המשכיות. לצערנו, ישנם מספר לא מבוטל של זוגות אשר לא יכולים להגשים את החלום כל אחד מסיבותיו שלו. עבור מרבית הזוגות החד מיניים מדובר בקושי של ממש ולכן הליך פונדקאות לגייז, היא הדרך הנפוצה והאופטימלית ביותר לזכות לילד. על מנת להתחיל את ההליך מומלץ לבחור בסוכנות אשר תהווה לכם את המשענת לה אתם זקוקים כרגע.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבנת הפסקת הריון: התאמה ושיקולים
ההחלטה על הפסקת הריון Abortion היא אישית ומורכבת ביותר, מושפעת ממספר עצום של גורמים בריאותיים, אתיים...
קרא עוד »
אפר 15, 2024
אין זמן ללכת לשיאצו? מושב עיסוי שיאצו הוא פתרון מצוין!
בדיוק כמו שאתם טורחים לאכול, לצחצח שיניים ולהבריש את השיער, באותה הצורה בדיוק חשוב גם לספק לגוף את...
קרא עוד »
אוק 23, 2018
גמילה מסמים – מה חשוב לדעת?
גמילה מסמים היא תוכנית טיפולית המסייעת לאנשים להחלים מהתמכרות לסמים. אנשים המכורים לסמים יכולים...
קרא עוד »
מאי 07, 2023