שיטות טיפול נגד הרטבה בלילה

שיטות טיפול נגד הרטבה בלילה

הרטבה בלילה היא לא סיפור נעים. היא מביאה לכך שהילד סובל מהתופעה מגיע למצב בו הוא חווה כישלונות דבר יום ביומו, הוא חש שהחברה דוחה אותו ולא מחבבת אותו. הוא מרגיש שההורים מאוכזבים והוא אף פעם לא יכול ללכת לישון אצל חברים… כן, אי אפשר להתעלם מכך שאמנם מדובר על תופעה שהיא אינה מהווה בעיה רפואית והיא גם לא תלווה את הילד לאורך שנים, אבל היא בכל זאת משפיעה בצורה חמורה מאוד, והיא גורמת לילד להמון כאב לב ומשקעים שבהחלט עתידים להיות חלק מהאישיות שלו גם כאשר ישכח שבהיותו ילד הוא היה מרטיב בלילות.

ד"ר קובי שגיא מטפל במקצועיות וביעילות

אך למה עליכם להמשיך לסחוב כך את הרגליים הכושלות? למה לגרור את החיים בצורה כה עצובה ולא נעימה? אולי הגיע הזמן לטפל בתופעה ולעזור לילד שלכם להיפרד ממנה אחת ולתמיד? אף אחד לא אמר שזו דרך קצרה, אף אחד גם לא משכנע כי מדובר על משהו פשוט מאוד או זול במיוחד. אבל כאשר שלומו של הילד עומד לנגד עיניכם, ואתם רוצים ושואפים לקדם אותו. כך שהוא ירכוש בהדרגה את היכולות ולאט לאט יתקדם ויאמין ביכולות של עצמו. ככל שהוא ישפר את האמון בכוחות שלו ויגדיל בעצמו את העוצמות הפנימיות שבוודאי גלומות בו, הוא יוכל להתחזק ולהתחיל לשמור על סוגריו.

ד"ר טל שגיא ושיפור היכולות האישיות

הטיפול של ד"ר טל שגיא הינו טיפול מתקדם שמשלב בתוכו את כל המרכיבים שיכולים להביא את הילד למקום טוב יותר, ולרכוש את היכולת הבסיסית והמקווה של שליטה עצמית גם מתוך שינה. שיפור היכולת האישית עוברת דרך משולבת שכוללת שלבים שונים. כולם נועדו להוביל את הילד במשעול בו הוא משפר את האמון ביכולת הפיסית שלו, ומשפר גם את היכולת האמתית הזו. כמו כן הוא נעזר באמצעי חיצוני שמאפשר לו להתעורר בעת הצורך, ולא לפספס מתוך שינה. כך מגיעים המטופלים של ד"ר קובי שגיא להצלחה מקסימלית בעניין הרטבות לילה. אם אתם מתמודדים עם תופעה כזו, פנו בהקדם!

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיפור איכות השינה: תובנות מומחים שאתה צריך
בחיינו המהירים, לעתים קרובות אנו מזלזלים בהשפעה העמוקה של שנת לילה טובה. בתור סמכות מובילה בנושא, אני...
קרא עוד »
דצמ 27, 2023
פילאטיס בפתח תקווה
הפילטאטיס הוא תחום בעולם הספורט והכושר הגופני אשר פותח על ידי ג'וזף הוברטוס פילאטיס. הוא נועד לסייע...
קרא עוד »
דצמ 09, 2022
כדורי ספירולינה – פשוט מצוינים
כדורי ספירולינה הם תוסף תזונה עשיר בחלבון ובחומצות שומן חיוניות. הם זמינים בצורות ובגדלים שונים,...
קרא עוד »
דצמ 15, 2022