טיפול רגשי לילדים

טיפול רגשי לילדים

האם הילד שלכם רגיש מידי? נעלב מכול מילה? מתבודד? הילדים שלנו הם אנשים קטנים שנחשפים באופן הדרגתי לעולם. החשיפה הזאת עלולה ליצור לא מעט קונפליקטים, מריבות, רגישויות וקשיים. רגישות יתר למשל היא מצב מולד שיכול להתפתח מצד אחד להפרעה שיכולה להציק מאד בחיים הבוגרים של הילדים, ומצד שני הרגישות יכולה להפוך את הילד לאומנותי יותר, חד וכזה ששם לב לפרטים קטנים וחשובים. 

אז כיצד מאזנים בין הרגשות והתחושות? איך לעזור לילדים עם קשיים חברתיים? כיצד פותרים קונפליקטים עם ילדים או מטפלים בחוסר הבטחון העצמי שרבים מהם חווים? טיפול רגשי לילדים יכול לתרום המון לילד או לילדה שלכם ולהפוך אותם למבוגרים מאוזנים, שלווים וכאלה שיודעים להתמודד עם העולם.

אבל מתי כדאי לבחור בטיפול רגשי?

הילדים שלנו מתבגרים מיום ליום, גדלים מתפתחים ונכנסים למסגרות חינוכיות. בין היתר הם מתמודדים עם כל מה שיש לעולם להציע – על הדבש ועל העוקץ. בשל כך, לעיתים מתגלות בעיות באיזון הרגשי הדרוש כדי להכיל חוויות מן העולם: מה שיכול להוביל לקושי לקבל גבולות וסמכויות, להימנעות מקשרים חברתיים, למריבות, ולהמון כאב לב. כדי לחסוך את הכאב ולדעת לטפל בכל נושא ביעילות, דרוש טיפול רגשי מתאים. 

מה קורה בטיפול כזה? 

בכול הנוגע לדרך בה בוחר המטפל או הפסיכולוג להגיש סיוע לילד, חשוב להבין כי כל ילד או ילדה הם שונים ובכל אחד עולים רגשות שונים, מחשבות ופעולות בהם הילדים נוקטים בעת מצוקה. כדי לדעת לאזן את הרגש ולהגיע לוויסות הדרוש, כמו גם כדי לסייע לילדכם לצלוח משברים – מומחים בטיפול רגשי באתר של מרכז חברותא יספקו את האבחון הדרוש, את סוג הטיפול הנכון, את השיחות והעזרה כמו גם אספקת כלים נכונים עבור התמודדות עם לחצים, חרדות רגישות יתר וכולי. בכך הילד שלכם ילמד להתמודד נכון יותר עם אתגרים ויהפוך לאדם מאושר יותר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פתרון לבעיית אין אונות
גברים רבים בישראל ובעולם סובלים מבעיות שונות בתפקוד המיני, לרבות היעדר זקפה או זקפה חלשה, ובעיות אלה...
קרא עוד »
ינו 18, 2016
אוכל רפואי לכלבים: איך יודעים מה לקנות לחבר הקטן?
ההבנה שהכלב שלכם צריך אוכל רפואי היא לא תמיד פשוטה. יש לעניין הזה כמה היבטים חשובים. למשל, העובדה...
קרא עוד »
מרץ 15, 2022
כסא למחשב
היום ניתן למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של כיסאות למחשב, החל מכיסאות בסיסיים ופשוטים יותר, ועד...
קרא עוד »
יונ 19, 2020