המסת צלוליט – לכמה זמן זה נמשך

צלוליטיס זה לא נחלתן של נשים בעלות עודף משקל בלבד, מדובר על מה שהוא במידה רבה יותר מהכל נטייה גנטית. כך שכל ניסיון להרגיש רע או להאשים את עצמך על כך שיש לך צלוליטיס, אין לו מקום כאן. אמנם מדובר על מה שהרבה פעמים מייצר חוויה של מראה לא אסתטי, אבל את לא אשמה בזה, מדובר על תהליך שמתרחש ושההשפעה שיש לך עליו מועטה. כמובן שיש מה לעשות ועל כך נדבר בהרחבה, אבל חשוב שתביני כי מדובר בסופו של דבר על עודפי שומן מצטברים שאין להם לאן להתנקז בצורה טובה.

מה עושים? מפזרים את השומן

מטבע הדברים אחרי היריונות נראה עוד צלוליטיס במקומות נוספים, אבל מדובר גם על תופעה טבעית שמתרחשת ככל שהגיל עולה. מטבע הדברים, גוף שעבר יותר יפתח עוד גושי שומן בודדים אותם יש לפזר בתהליך של המסת צלוליט .

בגדול, כל פעולה שנעשית כדי להוריד צלוליטיס היא פעולה שתפקידה לפזר את השומן. מטבע הדברים גם ספורט ותזונה מתאימה יכולים לעזור אבל בגדול, מדובר על עיסוי עמוק, שתפקידו לפזר את השומן ולהביא לירידה בצלוליטיס. יש מי שחוות את החוויה הזו בתור כיף, יש מי שניהנות ממנה פחות, מה שחשוב לזכור הוא שיותר מהכל אתן בוחרות לחוות את החוויה הזו עבור עצמכן, כדי שאתן תרגישו בסופו של יום יותר טוב.

כל כמה זמן יש לבצע את הטיפול

אין לטיפול תאריך מדויק, הרי לכל גוף יש את התגובה שלו לטיפול ואת המהירות בה הוא מחזיר את עודפי השומן. מה שכן נגיד הוא שיש הרבה פעולות בתחום של הצרת היקפים והמסת צלוליט אותן ניתן לעשות כדי למנוע חזרה של השומן ושבגדול, ההמלצה היא לחזור כל כמה חודשים לטיפול נוסף.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים להגדלת הפין
כבני אדם אנחנו לא נולדים שווים. יש את מי שנולד גבוה ויש את זה שנולד נמוך, יש את האדם עם שערות בהירות ויש...
קרא עוד »
דצמ 26, 2021
דרכים לעצב סנטר כפול
הנתונים הטבעיים שעמם אנו נולדים הם כאלה שמותאמים לנו על ידי גנטיקה וכמובן על ידי הטבע. עם זאת במהלך...
קרא עוד »
פבר 20, 2018
הרמת סינוס בירושלים – מה צריך לדעת?
בכול הנוגע לפעילות הגוף שלנו ולאיכות החיים שלנו, חשוב שנחיה את החיים בצורה נוחה, ללא מחלות או בעיות...
קרא עוד »
מאי 09, 2022