אביזרים לתינוק: מה כל הורה לתינוק צריך שיהיה לו בהישג יד?

מה צבע ומרקם הקקי אומר על בריאות התינוק שלך

כל חדר תינוקות צריך מיטה ושידת החתלה, אבל גם את האביזרים, שהופכים כל חדר פשוט לממלכה מיוחדת ואישית, נוחה ונעימה לתינוק, פונקציונלית להורים. 

אז אילו אביזרי חובה תוכלו למצוא לחדרי תינוקות?

  • נחשוש – אביזר שקיבל שם קצת מצחיק ומראה מצחיק לא פחות, אבל אין כמעט בית בישראל עם תינוק שאין לו נחשוש. מעין כרית ארוכה ורכה, שאפשר להניח בתוכה את התינוק, כדי למנוע תנועות מסוכנות, או כדי לעזור לתינוק לנוח על הצד, מתאים גם בתור אמצעי עזר להנקה, במגוון עיצובים ממיסים את הלב.
  • טרמפולינה – מעין כיסא נדנדה, דומה בעיצוב שלו לבוסטר לתינוקות, שמשתמשים בו ברכב. אפשר להושיב בו את התינוק לזמן רב, בתנוחה נוחה להפליא, לנדנד ולהרגיע אותו בתנועות שמזכירות את זמן האיכות שהיה לו ברחם עם אמא.
  • מובייל – אביזר חובה לכל משפחה עם תינוק. אמצעי הרגעה מסר אחת, מגרה את המוח, מעניין ומרגיע בעת הצורך. בקיצור – אביזר שימושי, אסתטי ומהנה.
  • כסא נוח להורים – אם לצורך הנקה, או פשוט כדי להרגיע את התינוק, שהתעורר באמצע הלילה ולא מצליח להירדם, כיסא להורים בחדר תינוקות הוא חיוני.
  • כריות מעוצבות – למיטת התינוק, לכיסא של אמא ובכלל – כריות הן אביזר חיוני לכל חדר, על אחת כמה וכמה לחדר תינוקות. הן אולי האביזר הרב שימושי ביותר עבור הורים ליצורים הקטנים.
  • שטיח עבה ורך – אביזר שיכול לשרת אתכם היטב אם תרצו לשבת עם התינוק על הרצפה, להניח אותו בלי חשש או להגן על התינוק מפני מכות כאשר הוא יתחיל להתהפך ולזחול.

לסיכום, אינספור אביזרים לתינוק מחכים לכם באתר של בייבי לי. היכנסו לקטלוג להצצה שלא תשאיר אתכם אדישים. למידע נוסף – צרו איתנו קשר!

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי טיפוח שיער המבוקשים בשוק
טיפוח השיער הוא חלק חשוב מחיי היומיום עבור רוב האנשים. זה לא רק להיראות טוב, אלא יש לזה גם השפעה...
קרא עוד »
ינו 22, 2023
ספת כושר מקצועית – לאימונים טובים יותר
יש לכם משקולות יד ואפילו מוט עם פלטות שקניתם לאימונים בבית, וכעת אתם רוצים לקחת כל אימון שאתם עושים...
קרא עוד »
דצמ 26, 2021
חנות טבע אונליין – מדוע כדאי לרכוש מוצרי בריאות מחנות כזאת?
בשנים האחרונות יורת ויותר לקוחות בוחרים לרכוש מוצרים מכל סוג און ליין. קנייה מקוונת של מוצרי טבע,...
קרא עוד »
ינו 03, 2018