אבי העורקים – מה צריך לדעת על החלק החשוב הזה בגוף?

אבי העורקים הוא עורק ראשי וחשוב בגופינו אשר מתוכו יוצאים כלל העורקים שמזרימים בגוף שלנו דם. אבי העורקים יוצא מתוך הלב ועובר באופן קשתי אל עמוד השדרה ומשם מתפצל לעוד ועוד ענפים בגדלים שונים. ההתפצלות הזאת מגיעה אל עורקי הכסל ומתחת לטבור. הלחץ אשר מופעל על אבי העורקים נחשב גבוה משום שהוא זה אשר מוביל את הדם לשאר עורקי הגוף – לכן חשוב לשים לב כי עורק זה בריא ומתפקד.

אבי העורקים, אקו לב וניתוח

עורק זה למרות היותו חזק עלול להינזק מהשפעות שונות בשל הלחץ שמופל עליו. לכן בגילים מאוחרים ייתכנו לעיתים מצבים של טרשת עורקים. לעיתים מדובר במפרצת באבי העורקים שיש לברר ולעקוב אחריה וחשוב תמיד לטפל במצב במידה ויש כאבים קיצוניים בחזה, או למשל שיעול טורדני שמגיע מהחזה לחצים ושאר סימפטומים שדורשים בדיקה.

ניתוח לב – רק עם מנתח מומחה!

בשל המחלות שמלוות את אבי העוקרים והבעיות הפיזיות שיכולות להיווצר עם השנים –  רבים בוחרים לבצע אקו לב ומשם לקבל אבחנה של המצב התקין או הפחות תקין של עורק זה.

כשאתם מטפלים בנושא של מחלות באבי העורקים, או שאתם זקוקים לניתוח: חשוב לבחור כירורגים בחירים בלבד שמקיימים ניתוחי לב פתוחים או אחרים כבר שנים רבות, ויש לבחור מומחה שמבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר לאחר שהוכשר לניתוח כזה על ידי מגוון בתי חולים בארץ ובעולם.

בחירה במנתח טוב שמכיר את העבודה וביצע אותה עשרות פעמים תוך קבלת המלצה על כירורג מצוין – תסייע לכם לטפל בבעיה שהתגלתה באופן נכון ויסודי. לכן חשוב תמיד לבחור במומחים בכול הנוגע לטיפול באברים כמו אבי העורקים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניווט בעולם של אבקות חלבון: תובנות חיוניות
כסמכות בתחום התזונה והכושר, אני כאן כדי להדריך אותך בתהליך המורכב של בחירת אבקת החלבון המתאימה...
קרא עוד »
אפר 01, 2024
הייתי בדיכאון, אבל הצלחתי להוציא את עצמי מזה
אין ספק כי הדבר אולי הכי חשוב בחיים זה המצב רוח שלנו. ככל שנהיה שמחים יותר ומאושרים יותר כך חיינו יהיו...
קרא עוד »
נוב 04, 2018
פילאטיס רמת גן ותחתית האגן
לא תאמינו עד כמה רצפת האגן חיונית לנו! במאמר זה תוכלו לקרוא כיצד פילאטיס רמת גן עוזר לשמור על שרירי...
קרא עוד »
מאי 03, 2016