רשלנות רפואית קרע בלידה

בעבר, רשלנות רפואית בלידה הייתה אירוע נדיר יחסית. אבל ככל שהטכנולוגיה התקדמה כך גם הסיכונים של רשלנות רפואית שעלולים לגרום לקרע בזמן הלידה. או פגיעה בתינוק. "כתוצאה מכך, מספר פציעות הרשלנות עלה בגלל גורמים אלו", אמר ד"ר מארק קמוק. "אנחנו לגמרי מודעים לכך שמדובר בבעיה מאוד רצינית וזה משהו שאנחנו צריכים להיות מודעים אליו". ד"ר קמוק הוא רופא מיילד וגינקולוג מוסמך, המטפל במרכז הרפואי של אוניברסיטת טנסי. "כקלינאי ומומחה לנושא, אני מסכים שזה חשוב ביותר", אמר ד"ר מארק ג'יי בסיר, ד"ר, פרופסור קליני למיילדות וגינקולוגיה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת נורת'ווסטרן פיינברג בשיקגו, אילינוי "זה לא מפתיע. שאין נתונים סטטיסטיים לאומיים על רשלנות הקשורה אליהם , אבל בהחלט גם זה לא נדיר. כתוצאה מכך, מספר הפציעות הרשלנות גדל". 

נשים מסתבכות כבר תקופה ארוכה במקרים של רשלנות רפואית וכעת הן מתחילות להיות חמורות יותר. בעבר הם היו מעורבים בעיקר בתאונות בזמן לידה של תינוקותיהם. עם זאת, כעת, לאחר שנשים משכילות יותר לגבי הסכנות שבפרוצדורות רפואיות, הן מסתבכות יותר ויותר בתביעות בגין רשלנות ונזקים הנוגעים לפציעות הקשורות להריון או קרעים שמתרחשים בעת הלידה. תעשיית ליטיגציה ברשלנות רפואית תעשיית הליטיגציה בנושא רשלנות רפואית היא אחת הענפים הרווחיים ביותר בכל הרפואה. מדי שנה אלפי אנשים מאבדים את חייהם או סובלים מפציעות כתוצאה מרשלנות והשלכות לא מכוונות הקשורות להליכים רפואיים. המאמר דן במספר ההולך וגדל של מקרי רשלנות רפואית, שגדלים בקצב מדאיג. בארה"ב מספר תביעות הרשלנות נמצא במגמת עלייה וההערכה היא שעד שנת 2030 יוגשו יותר משני מיליון תביעות רשלנות רפואית מדי שנה.

בעוד התעשייה הרפואית מפתחת טכנולוגיה כדי לעזור לאמהות ללדת תינוקות בריאים, חשוב גם להגן על בריאותן של היולדות. הדרך הנפוצה ביותר למניעת הקרע היא באמצעות שיטת מניעה מתקדמת הנקראת "כובע מיני צווארי". מכשיר זה מוחדר לנרתיק של האם לפני הלידה. הכובע שניתן להוציא בכל עת ואינו מצריך הכנה מיוחדת מונח על ראשו של התינוק ומונע ממנו ליפול.

ליצירת קשר עם עורך דין נזיקין >>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עבודת צביעה בתעשייה – כך תשמרו על הבריאות שלכם
כיום ישנן לא מעט חברות אשר יציעו לכם עבודות צביעה שונות. חשוב לדעת שקיימות לא מעט אפשרויות צביעה...
קרא עוד »
מרץ 19, 2020
טיפים למעבר לבית אבות ללא מתח וחרדה
מעבר לבית אבות יכול להיות חוויה מלחיצה ומעוררת חרדה עבור קשישים רבים. חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי...
קרא עוד »
אפר 18, 2023
אצות ספירולינה
אצות ספירולינה הן הדבר בחם ביותר בתחום ה"סופר פוד" – מזונות על בעלי ערכים תזונתיים גבוהים בצורה ראויה...
קרא עוד »
דצמ 12, 2021