הסרת קעקועים – הדרך הבטוחה שלכם להסיר את הקעקוע שלכם

הסרת קעקועים

האם אפשר להסיר קעקועים?

לא תמיד אנחנו מרוצים מהקעקועים שמקועקעים על גופנו. למה? אולי כי גדלנו, התבגרנו, השתנינו, התקופות השתנו, נמאס לנו, הקעקוע הורס לנו את האפשרות להתקבל למקום עבודה שדורש הופעה ייצוגית מדוקדקת. אין ספור סיבות יכולות להיות עבורכם כדי שתרצו להסיר את הקעקוע שלכם, השאלה אם אתם יכולים. ובכן, מקצתכם חושבים שאין סיכוי לקעקוע להותיר את הגוף שלכם חלק, הרי מכאן שמו – הוא מקועקע. אז זהו, שלא! לשמחתכם, תוכלו להסיר גם את הקעקוע שנמצא בגופכם, בין אם הוא גדול או קטן, צבעוני או שחור.

אז מאיפה מתחילים?

מתחילים מפגישה אישית, ייעוץ נקודתי מול הקעקוע שלכם והאפשרויות העומדות לרשותכם. קחו בחשבון כי יידרשו לכם מספר מפגשים עד שהקעקוע יוסר במלואו, וחשוב גם לציין שבמקרים מסוימים הקעקוע לא יוסר לגמרי, אלא יטושטש. בפגישת הייעוץ תקבלו את כל הפרטים החשובים, מה הצפי למספרי המפגשים ומה נדרש כהכנה לפני כל מפגש.

איך  זה עובד

הסרת קעקועים נעשית באמצעות לייזר ומבוצעת על ידי רופא עור מוסמך בלבד. כשאתם פונים לצורך הסרת קעקועים, קחו בחשבון לבחור לבצע את ההליך אצל המורשים בלבד כי הרי הגוף שלכם חשוב לכם ואתם לא רוצים להסתכן ולהשתמש במוצרים לא מורשים על ידי חובבניים. הלייזר חודר מתחת לעור ומאתר את מקור הדיו של הקעקוע, אט אט הוא מעלים אותו. ואתם? מה נדרש מכם? תוכלו להשתמש במשחת אלחוש כדי לא להרגיש מעבר לעקצוץ נסבל וידידותי. כך תפחיתו חששות מפני כאב מיותר.

האם שווה לעבור את התהליך או שכדאי להשלים עם הקעקוע שעל גופכם?

ובכן, זו שאלת השאלות. בעיקרון, רק לכם יש התשובה הנכונה. אם חשוב לכם להסיר את הקעקוע, אם הוא לא רלוונטי, אם הוא לא יאה למעמדכם בעבודה, אם הוא סתם גורם לכם להרגיש לא נוח בגופכם, אם הדבר המקועקע מיותר מבחינתכם, אזי אין בעיה! צאו למסע אל עבר גוף חלק. אם אתם מתלבטים, לא בטוחים, חוששים, דעו כי אין סיבה. בדיוק כמו הסרת שיער בלייזר, הסרת קעקועים היא הליך מדוקדק ואם הוא מבוצע בהתאם על ידי רופאי עור מוסמכים במכון מוסמך שמשתמש בטכניקת לייזר מתקדמת, אתם בידיים טובות ומוטב להסיר את הקעקוע מאשר לחיות איתו בלי ליהנות ממנו.

למה חשוב לבצע את הסרת הקעקוע באמצעות מכון מתמחה ורופאי עור?

בדיוק כמו שחשוב לכם ללכת למכונאי כאשר הרכב מתקלקל ובדיוק כמו שחשוב לכם ללכת לרופא השיניים כשיש לכם כאב בשן ובדיוק כמו שחשוב לכם ללכת לרופא העיניים כשהראייה שלכם נחלשת, כך אתם אמורים להבין למה חשוב לאתר רופא עור מומחה וחברה מומחית להסרת קעקועים. בחירת רופא עור וחברה מומחית מבטיחות לכם טיפול מסור, אמין, מדויק, מקצועי, והכי חשוב – זהיר ובעל הצלחה מירבית בכל סוג של קעקוע.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל היתרונות בבית מרקחת אונליין
בית מרקחת באונליין, הוא אחד הדברים החשובים ביותר שקיימים בשנים האחרונות וזאת מכמה סיבות. לחנות...
קרא עוד »
דצמ 24, 2019
איך מפסיקים הריון
כאשר הריון של אישה בהריון מסתיים מעצמו, זה נקרא הפלה. זה ידוע גם כהפלה ספונטנית. כאשר אישה בוחרת לסיים...
קרא עוד »
דצמ 26, 2022
מטפל בדיקור סיני בנס ציונה
אם תרצו לעבור טיפול אצל מטפל בדיקור סיני בנס ציונה אז יהיה כדאי לכם לברר היטב כי מדובר במטפל אשר למד...
קרא עוד »
ינו 26, 2022