כך בוחרים נכון מתקן סל לחצר

מתקן כדורסל לחצר

אם אתם רוצים להפוך את החצר שלכם למגרש כדורסל קטן עבור הילדים, זה יכול להיות רעיון מעולה. בפרט בתקופות של סגר שהילדים בבית קופצים בכל מקום אפשרי חסרי מעש, מגרש בחצר יכול בהחלט להיות מאתגר עבורם ולהעסיק אותם במשך שעות.

אבל יש בעיה. הרבה פעמים כשקונים סל כדורסל לחצר מגלים שהוא לא יציב והוא נופל מפעם לפעם, בדרך כלל קדימה, על ראשו של אחד השחקנים במשחק, לפעמים הוא גבוה מידי ולפעמים נמוך מידי. אתם בוודאי שואלים איך מוצאים את המידה המתאימה. שאלה מעולה, אנחנו כאן כדי להראות לכם. אז המשיכו לקרוא כדי לדעת.

איך לבחור נכון מתקן סל לחצר:

כדי לבחור את המתקן הנכון לחצר, צריך לקחת בחשבון כמה משתנים. ראשית האם החצר שלכם בכלל בנויה למגרש כדורסל. 

הסל שיעמוד בחצר צריך להיות יציב שכן הוא מקבל כל הזמן מכות מהכדור, לכן, אם למשל מדובר על אדמה ולא על ריצוף, במיקום שבו אתם רוצים לשים את הסל, יתכן שזו תהיה בעיה עבורכם להפוך את החצר למגרש כדורסל.

רק אם אתם יודעים שיש לכם שטח גדול ויציב אתם יכולים לחשוב על התקנת סל באזור. ועכשיו, לשאלה הבאה. איזה גובה צריך להיות הסל? איפה למקם אותו? אז ככה. הבעיה עם הגובה של הסל נובעת מכך שאין פרופורציה בין גודל המגרש לגובה של הסל וכן, גם לשחקנים הצעירים. 

לא סתם ישנם ערכות סל שניתן לקנות בהם גובה הסל מתכוונן ככה שאתם יכולים להתאים אותו לגובה הרצוי. הגובה הרצוי הוא שלא יהיה נמוך מידי לילדים אבל גם לא מידי גבוה כדי שיוכלו לקלוע. בין 2 – 3 מטר יכול בהחלט להספיק. 

אולי יעניין אותך גם לוח סל

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 טיפים לוויסות רגשי ושליטה בכעסים
כל אחד יודע בדיוק מהם הכפתורים אצלו שאם לוחצים עליהם הוא מתעצבן. כל אחד גם מגיב אחרת כאשר הוא מתעצבן...
קרא עוד »
ספט 19, 2020
לקחת מאמן כושר אישי אחרי הלידה?
מה לעשות? לא כולנו רותם סלע או גל גדות שיום לאחר הלידה כבר מסתובבות בחוצות העיר כאילו כלום לא קרה שם...
קרא עוד »
פבר 25, 2016
מחלות המעי וההתמודדות איתן
מתוך מחלות שונות שעלולות לפגוע במעי ולהפריע לתפקודו, ישנה מחלה שנקראת קרוהן, וההתמודדות איתה דורשת...
קרא עוד »
יונ 17, 2015