הרמת ישבן

הרמת ישבן היא הליך כירורגי קוסמטי לשיפור מראה הישבן. הליך זה יכול להיעשות כחלק ממתיחת הבטן או מתיחת פלג גוף תחתון, בכדי להתוות את הישבן, המפשעה, הירכיים והבטן. בואו נבדוק למה זה כדאי וכמה זה יעלה לכם.

הרמת ישבן

הרמת ישבן לבדה, לא תוסיף נפח לישבן. אך לפעמים, הרמת ישבן משולבת עם הליך הגדלה לשינוי צורת הישבן או גודלם באמצעות שתלים או שתלי שומן.

במהלך הרמת ישבן, עודפי העור והשומן מוסרים מהישבן. לאחר מכן ממקמים את העור שנותר באזורים הרלוונטיים כדי ליצור מראה טוב יותר.

הליך הרמת ישבן

הליך הרמת ישבן, מורכבת מהשתלת שומן הבולטת ומתאימה בתוצאותיה למראה הטבעי. ההליך כולל את השלבים הבאים:

  • ההליך מבוצע בדרך כלל בהרדמה, אך בהליכים בהם מועבר נפח שומן קטן יותר, ניתן לעשות זאת עם הרדמה מקומית בלבד (תרופות מרדימות). אתם יכולים לבקש תרופה נגד בחילה מראש, במיוחד אם הרדמה גורמת לכם לחולי מסוים.
  • המנתח שלכם, משתמש בשאיבת שומן כדי להסיר שומן מאזורים אחרים בגופכם כגון הירכיים והבטן. שאיבת שומן עצמה, כוללת ביצוע חתכים בעור, ואז שימוש בצינור להסרת שומן מהגוף.
  • לאחר מכן, המנתח מסיים את ההליך בהזרקת השומן המועבר לאזורים ספציפיים בישבן כדי ליצור מראה מעוגל, מלא ומתאים יותר לסגנונכם.

מהי הרמת ישבן?

הרמת ישבן, היא הליך קוסמטי פופולרי שכולל העברת שומן ממקום אחד בגוף למקום אחר, כדי ליצור יותר מלאות ומראה נוח שיתאים באופן ספציפי למטופל.

אם שמעתם על הרמת ישבן בעזרת שתלים ואתם סקרנים לגבי תוצאות פלסטיות יותר מאשר פעילות גופנית בלבד, כדאי שתשאלו על כך את מנתח הפלסטי שלכם שימליץ לכם על הטיפול המתאים ביותר לגוף שלכם.

פנו אלינו עוד היום – חתך הזהב טיפולים וניתוחים אסתטיים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 דברים שצריך לדעת על פגיעה נפשית בצבא
פגיעה במהלך השירות הצבאי, הינה תופעה די נפוצה, אולם קשה יותר להוכיח אותה, בהשוואה לפגיעה פיזית. הנה 5...
קרא עוד »
אוק 18, 2021
מה היתרונות של אחות פרטית לאחר ניתוח?
אנחנו מאחלים לכם כי לעולם לא תצטרכו לעבור ניתוח וכי מצבכם הבריאותי יהיה שפיר ותקין לכל אורך חייכם. אך...
קרא עוד »
מאי 18, 2018
קמפוס ברושים
קורס רפואה אלטרנטיבית, יכול לכלול שיטת שונות של שיטות שמערבות מגע, אמנות ותנועה. גם עבודה עם היגיון...
קרא עוד »
מרץ 18, 2018