שוש מעוז אריה – מאמנת לקשב וריכוז

אין ספק כי בשנים האחרונות עלתה המודעות לתופעה של הפרעות קשב וריכוז. לא מעט ילדים ומבוגרים מאובחנים עם הבעיה, דבר שיכול לא פעם להקל עליהם בחיי היום יום שלהם. אם בעבר לא מעט ילדים נשרו מבית הספר בעקבות קשיי ריכוז לא מאובחנים, הרי שהיום התופעה מוכרת וניתן לטפל בה על מנת להקל על המצב. למעשה, הנתונים מראים כי כ- 5% מהמבוגרים מאובחנים עם בעיות קשב וריכוז, אך למעשה ייתכן כי השיעור הרבה יותר גבוה, היות ולא כולם אובחנו. למעשה, כל מי שסובל מקשיי ריכוז, קושי להתמקד בנושא אחד, קושי לנהל את הזמן וקושי להשלים משימות, עלול לסבול מבעיית קשב וריכוז. חשוב להבין כי היום ניתן לטפל בעניין בצורה יעילה, ובכך לשפר בצורה משמעותית את חיי היומיום שלכם. שוש מעוז אריה למשל, הינה מאמנת לקשב וריכוז, אשר יכולה לסייע לכל אחד להצליח בתהליך.

כך תזהו אם אתם סובלים מהבעיה

כדאי לדעת כי קיים הבדל בין חוסר ריכוז רגעי בגלל היסח דעת חד פעמי, לבין חוסר ריכוז שעולה בכל פעם מחדש גם כשאין  דברים מסביב שמסיחים את הדעת. אם אתם מגלים כי במהלך רוב הזמן בעבודה לבד מול מחשב אינכם מסוגלים להתרכז בגלל הרעש של המדפסת מאחוריכם, שיחת חולין שמתקיימת בין שתי קולגות במסדרון שמחוץ למשרד או אפילו מרעש הגשם שמטפטף על החלון – כל אלו סימנים מובהקים לכך שהינכם סובלים ככל הנראה מבעיות קשב וריכוז, ולכן מומלץ לפנות לאבחון וטיפול בהקדם כדי ששגרת יומכם לא תיפגע מכך.

שוש מעוז אריה – מאמנת לקשב וריכוז לצורך שיפור רמת החיים בכל גיל

כאמור, כל מי שסובל מבעיות קשב וריכוז מתקשה לנהל נכון את הזמן שלו, להשלים משימות פשוטות ולהתמקד בנושא מסוים. אך באמצעות אימון להפרעות קשב וריכוז במבוגרים, אימון מדויק ומותאם אישית, כל אחד יכול לקבל את הכלים הדרושים, לצורך התמודדות יעילה יותר עם חיי היומיום. במקום שהפרעת קשב וריכוז תנהל אתכם ואת החיים שלכם, אתם יכולים ללמוד כיצד לנהל אותה באמצעות כלים וכישורים נלמדים. אימון אישי המספק ליווי צמוד לכל אורך הדרך, יכול לסייע לכל אחד להתגבר על המכשולים השונים שהבעיה מעמידה בפניו. באמצעות התאמה אידיאלית של טכניקות שונות לצורך התמודדות עם תסמיני ההפרעה, ניתן להשיג שליטה גבוהה יותר ביכולת לנהל את הזמן, לסיים משימות ולהתרכז בנושא ספציפי מבלי לקפוץ מנושא לנושא.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרונות שבצעצועי מין
כשאנחנו מדברים על צעצועי סקס אנחנו מדברים על עולם שלם של טכנולוגיה, התאמה, עונג והתנסות. כיום יותר...
קרא עוד »
אפר 13, 2023
בדיקת דם לתסמונת דאון
כל הריון מלווה בחששות לגבי התפתחותו התקינה של העובר. כל אישה הרה בישראל עוברת סדרה ארוכה וקפדנית של...
קרא עוד »
יונ 16, 2014
הכל על מחלות כליות
הכליות הן חלק ממערכת השתן שלנו והן אחראיות בין היתר על סינון הדם והניקיון שלו וגם על איזון כימי של...
קרא עוד »
ספט 22, 2021