הפריה חוץ גופית

הפריה חוץ גופית

נשים רבות פונות היום לטיפולי הפריה חוץ גופית, על מנת להיכנס להיריון. יש לזכור כי לא כל אחת מצליחה להיכנס להיריון בצורה טבעית, היות וישנן לא מעט סיבות, אשר עלולות להשפיע על העניין. בחלק מהמקרים למשל, מדובר על בעיה גנטית באחד מבני הזוג, ואילו במקרים אחרים מדובר על אורח חיים לחוץ מידי, תזונה לא מאוזנת, שינה לא מספקת וכדומה. חשוב כמובן לעבור את כל הבדיקות הדרושות, על מנת להגיע לאבחון מדויק של הבעיה. במידה וכל טיפולי הפוריות הסטנדרטיים אינם יעילים, ניתן לגשת לטיפול IVF בקליניקה של פרופ' דניאל זיידמן. מדובר על טיפול אשר מאפשר לבצע את שלב ההפריה מחוץ לרחם של האישה. לאחר שהביצית מופרית על ידי הזרע של בן הזוג, העוברים מוחזרים לרחם של האישה. ניתן לבצע את התהליך באמצעות שימוש בביצית שהתקבלה מתרומה, או לחילופין, להחזיר את העוברים לתוך הרחם של אם פונדקאית.

הפריה חוץ גופית – נקודות חשובות שכדאי לדעת

קודם כל, כדאי להדגיש כי טיפולי הפריה חוץ גופנית יכולים להתאים לא רק לזוגות שלא מצליחים להיכנס להיריון בצורה טבעית, אלא גם עבור זוגות שאחד מהם נשא של מחלה גנטית נדירה. במידה ולא מעוניינים להעביר את המחלה לעוברים, יש צורך לבצע הפריה חוץ גופית, במטרה לברור את העוברים שאינם נושאים את הגן שאחראי למחלה. בשלב הראשוני יש צורך לגרות את השחלות, כדי לייצר כמות גדולה של ביציות. בשלב הבא, יש צורך לדכא את הביוץ הספונטאני של האישה, על מנת ליצור ביוץ מתוזמן. רק בצורה הזאת, ניתן להתחיל את התהליך בצורה האופטימלית ביותר. בשלב הבא, יש צורך לשאוב את הביציות על מנת להפרות אותן מתאי הזרע של בן הזוג. לאחר ההפריה, יש צורך לברור את העוברים בעלי סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר ולהחזיר אותם לרחם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטוח בריאות לעובדים
מדוע מעסיקים צריכים כל כך להשקיע בעובדים שלהם? מדוע שהמעסיק ייתן לעובדיו ביטוח בריאות לדוגמא? חשוב...
קרא עוד »
פבר 19, 2018
רשלנות רפואית בהריון
לא קל להיות אישה הרה, והצוות הרפואי יודע זאת. הוא מסייע בכל הדרוש לאישה כדי להקל עליה במשך כל תשעת...
קרא עוד »
יונ 06, 2018
ספת כושר מקצועית – לאימונים טובים יותר
יש לכם משקולות יד ואפילו מוט עם פלטות שקניתם לאימונים בבית, וכעת אתם רוצים לקחת כל אימון שאתם עושים...
קרא עוד »
דצמ 26, 2021