5 פרמטרים שחשוב לבדוק לפני שמחליטים על חברת סיעוד

שירותי סיעוד פרטיים

אף אחד אינו אוהב להיות תלוי באחרים, אך לעיתים זהו צעד בלתי נמנע. ישנם מצבים מסוימים שגורמים לנו להזדקק לשירות של חברת סיעוד ואם כבר מגיעים למצב כזה, חשוב מאוד לבחור את חברת הסיעוד בקפידה ולוודא כי זוהי אכן הבחירה החכמה ביותר.

לפניכם חמישה פרמטרים חשובים שיש להתייחס אליהם כאשר מחליטים על חברת סיעוד – 

  1. המלצות – לפני הכול

לפני שאתם ניגשים לשוחח עם חברת סיעוד מסוימת, חפשו המלצות על חברת הסיעוד הזו. כמו כן, אספו המלצות מאנשים שנזקקו בעבר לשירותיהם של חברות אלה, ובקשו מהם מידע אודות השירות ועל אופן הטיפול.

  1. חברה בעלת רישיון

סיעוד אינו מקצוע של "עובדים והולכים" ולכן, חשוב מאוד שחברת הסיעוד תהיה חברה מוכרת ומורשית. על כן, שימו לב לבחור חברת סיעוד שמחזיקה רישיון לסוג השירות אותו היא נותנת.

  1. ביצוע ביקורי בית

מטפל סיעודי הוא מעין עובד עצמאי שאינו עובד במשרד תחת עינו הפקוחה של הבוס. על כן, בדקו האם חברת הסיעוד מבצעת ביקורי בית במקומות בהם עובדים המטפלים שלהם, והם תמיד עם עין פקוחה לגלות כל דבר שאינו מתנהל כשורה.

  1. התאמת המטפל למטופל ולא להיפך

נקודה נוספת וחשובה לאין שיעור היא נקודת התאמת המטפל. ישנן חברות סיעוד שמעוניינות להקל על העובדים שלהן ולכן הן מתאימות לכל אחד את המטופל שמתאים לו. אך אם אתם מעוניינים בטובת יקירכם, שימו לב שהחברה מתאימה לו את המטפל הטוב ביותר עבורו.

  1. התייחסות כתובה להחלפת מטפל

חשוב מאוד לחתום על חוזה עבודה ברור מול חברת הסיעוד הנותנת שירותי סיעוד פרטיים על מנת למנוע מצבים בהם מחליפים מטפל מכל סיבה שהיא ללא תיאום והסכמה מראש.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חנות טבע אונליין – מדוע כדאי לרכוש מוצרי בריאות מחנות כזאת?
בשנים האחרונות יורת ויותר לקוחות בוחרים לרכוש מוצרים מכל סוג און ליין. קנייה מקוונת של מוצרי טבע,...
קרא עוד »
ינו 03, 2018
כרית עיסוי שיאצו
כרית עיסוי שיאצו היא סוג של כרית המשמשת לעיסוי הגוף. כריות עיסוי שיאצו זמינות בצורות, גדלים, צבעים...
קרא עוד »
אוג 02, 2022
תאונות אופניים חשמליים
היום ניתן לשמוע יותר ויותר על תאונות אופניים חשמליים, היות וכמות האופניים החשמליים על כבישי הארץ רק...
קרא עוד »
ינו 05, 2021