כל מה שרציתם לדעת על CBD

כל מה שרציתם לדעת על CBD

בצמח הקנאביס יש מעל למאה תרכובות שונות. הסי בי די הוא אחד מאותן התרכובות. הוא למעשה המרכיב השני בצמח אחרי הTHC הידוע. אך בניגוד למרכיב הראשון שידוע כפסיכו אקטיבי, הרי שהסי בי די הוא לא בעל השפעה פסיכו אקטיבית אשר אחראי לתחושת ה – 'היי' המפורסם הנוצר בעקבות צריכת הקנאביס. דווקא הרכיב השני, הסי בי די הפך להיות שם המתקשר אסוציאטיבית לבריאות. ישנם מחקרים רבים המוכיחים את הדבר ובגלל שמדובר במוצר שהוא חוקי לגמרי במדינות רבות בעולם, הפך המוצר לשימושי בתחומים רבים. אם זה כתוסף מזון ואם זה במוצרי קוסמטיקה שונים. כך גם הוא קיים בשמן, הוא נצרך גם בשאיפה ועוד.

קהלים רבים מתנסים בשימוש במוצר (ראו באתר https://isracbd.com) כאשר הם אכן מוצאים בו מוצא ומזור טבעיים למגוון בעיות שונות.

מי עוד נהנה מהסי בי די?

כיום אנחנו מוצאים כי גם עבור ילדים וגם עבור מבוגרים נעשה שימוש במוצר. אם זה מבוגרים שפונים לחפש את הטיפולים הטבעיים עבור מגוון בעיות אשר מהם הם סובלים ואם זה ילדים צעירים הסובלים מבעיות או מחלות שונות כמו אפילפסיה, אוטיזם ועוד, אשר ההורים שלהם מבקשים לסייע להם באמצעות הרכיבים החיוניים שמציע הקנאביס אך בלי לגרום להם לתחושה ה'ממסטלת' של הקנאביס שפי שהיא בצורתה המקורית.

כיום מותר השימוש במרבית מדינות העולם כמו גם במדינות אירופה, כאשר ברור כי מדובר במוצר שהוא ללא השפעה ממסטלת. למעשה משמש כיום זן הקנאביס התעשייתי לצורך הפקת מוצרי מזון לתעשייה השונה.

מחקרים שבדקו בשנים האחרונות את יתרונות השימוש ברכיב זה הובילו לכך כי כיום מיוצרים זני קנאביס שעשירים באחוזים רבים של סי בי די כאשר במקרים רבים האחוזים עומדים על 15% ואפילו יותר !

אלו עומדים כולם בתקנות המחמירות של החוקים האירופיים היות והם כמעט לא מכילים THC. למעשה הם משמשים היום לצורך הפקת קפסולות, תרסיסים שונים, משחות, שמנים ועוד.

שימוש רפואי בסי בי די

לסי בי די ישנם השפעות מכריעות בתחומים רפואיים שונים. כמו במקרים של אפילפסיה, לצורך שיכוך כאבים, טיפול בסוכרת ועוד.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכול על כאבי גב
כל מי שסובל מכאבי גב יודע לומר: זה נורא. זה לא כמו כאב אחר שאפשר ללמוד לחיות אתו, כי למעשה, כאבי גב...
קרא עוד »
מאי 15, 2022
היכן להזמין עדשות רב מוקדיות?
איך היו נראים חיינו לולא הייתה רפואה כל כך מתקדמת, ניתן רק לשער כי תוחלת החיים שלנו הייתה יותר קצרה...
קרא עוד »
יונ 26, 2018
קעקועים צבעוניים – האם ניתן להסיר אותם?
מעוניינים להסיר קעקוע צבעוני מגופכם? זה הזמן לדעת הכול על הסרת קעקועים צבעוניים בלייזר הסרת קעקוע...
קרא עוד »
ספט 25, 2019