מדרסי ספורט – למה זה הכרחי?

מדרסי ספורט

לא מעט אנשים נדרשים לנעול נעליים עם מדרסים. חלקם נדרשים לכך עוד מילדות בגלל פגמים שונים בכפות הרגליים או ברגליים, אחרים נדרשים לכך בגיל ההתבגרות כתוצאה מתהליכי התפתחות לא טובים, אחרים צריכים לנעול נעליים עם מדרסים במהלך שירותם הצבאי בגלל עומסים שהם מרגישים על הרגל, עקב פעילות צבאית כזו או אחרת. 

בין האנשים שצריכים לנעול נעליים עם מדרסים, אפשר למצוא הרבה מאוד ספורטאים. בפרט, זה נכון לגבי ספורטאים בתחומי ריצה, גולף, כדורסל, כדורגל, טניס ומקצועות אחרים בהם עלולים להיווצר עומסים שונים על כף הרגל. מעבר לעומסים עצמם, עצם העובדה שהם מבצעים תנועות שונות עם הרגליים, בזמן ריצה, הליכה, קפיצה, אז עליהם לנעול נעליים עם מדרסים מתאימים. 

לפני שנסביר מה היתרון של מדרסי ספורט, חשוב להדגיש, אין משמעות לשאלה האם מדובר בספורטאי חובב או מקצועי. בשני המקרים, נכון להשתמש במדרסים, מאחר וזה יכול לשפר באופן ניכר את השימוש ברגל וכמובן לשמור עליה טוב יותר. 

מה היתרונות של מדרסי ספורט?

ראשית, ברגע שנועלים נעליים עם מדרסים, אז הרבה יותר נוח ובריא לבצע פעולות בסיסיות. החל מריצה, הליכה או עמידה. כף הרגל מרגישה הרבה יותר נוח, הרבה יותר בטוחה. 

שנית, העומס שנוצר על הרגל כתוצאה מפעילות ספורטיבית כזו או אחרת, עלולה לגרום לנזקים משמעותיים לאורך זמן. המדרסים נועדו למנוע זאת. לא רק בעת שמבצעים פעילות ספורטיבית אלא בכלל. 

שלישית, המדרס נועד לאפשר למגע של כף רגל עם הרצפה, בזמן הליכה, ריצה או כל פעולה אחרת, להיות הרבה יותר נוח, קל ובריא. המכה תהיה הרבה יותר רכה. בצורה כזו ניתן לשמור על כף הרגל ולהגן עליה בצורה טובה לטווח ארוך. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי אורטופיקה?
אורטופיקה משמעותה 'ראיה ישירה' ובכל הנוגע לבריאות העניים שלנו, קיימת בדיקה בשם בדיקה אורטופית...
קרא עוד »
פבר 19, 2017
זירוז לידה טבעי – כל הדרכים
זירוז לידה נעשה בדרכים טבעיות ומלאכותיות כאחת, כאשר את הדרכים הטבעיות ניתן לבצע כבר מהשבוע ה- 37 ואת...
קרא עוד »
מאי 30, 2021
איך לא להרוס את הציפורנים?
חשוב לנו לשמור על מראה מטופח ונאה, אבל מה לעשות ולא תמיד כל הטיפולים הקוסמטיים עולים בקנה אחד עם...
קרא עוד »
אוק 04, 2019