הפרעת אישיות – האתגר הגדול של חיי החולים

ייעוץ מיני

הפרעות אישיות הן קבוצת הפרעות פסיכיאטריות שיכולות להשפיע בצורה מאוד קיצונית על אורך החיים של אדם הסובל מהם. הפרעת אישיות בדרך כלל מאופיינת בהתקפי זעם קשים במיוחד, בתקופת חרדה קיצוניות דיכאון קשה ולפעמים גם התנהגויות אימפולסיביות מזיקות. יש מגוון רחב של דרכים להתמודד עם הפרעת אישיות, אבל חשוב להבין כבר בשלב המוקדם של חיי החולה, כי מדובר על ההפרעה שעתידה ללוות את החולה במשך כל השלבים השונים בחייו. ולכן צריך להשקיע זמן ומחשבה בתכנון תהליך הטיפול המתאים ביותר לחולה שלכם.

איך ניתן להתמודד עם הפרעת אישיות?

כדי להתמודד עם הפרעת אישיות על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים:

  1. טיפול פסיכיאטרי ותרופתי – אין מנוס מטיפול פסיכיאטרי בטיפול תרופתי במהלך הרגעים הקשים של התפרצות הפרעת אישיות גבולית. גם אם מדובר על טיפול ממוקד מטרה לטובת הרגעת החולה, אתם צריכים להיעזר באנשי מקצוע שיכולים לרשום תרופות מתאימות.
  2. אשפוז כפוי במצבי קיצון – אם החולה שלכם הגיע אל מצב הקיצון הכי אלים וקשה שיש, יכול להיות שצריך לעצור ולחשב מסלול מחדש. אפילו אם מדובר על אשפוז בכפייה ותהליך של ריסון פיזי של החולה.
  3. טיפולים תומכים לבעיות גופניות – חלק בלתי נפרד מההתמודדות עם הפרעת אישיות התמודדות עם בעיות גופניות ונפשיות נוספות. ולכן צריך לקבל גם טיפולים תומכים לשינה, לאכילה ואפילו ליכולת לבצע ויסות רגשי ונפשי.

התאמה מלאה של תהליך טיפול לחולה שלכם

ברגע שמתקבלת אבחנה חד משמעית של מטופל וברור שהוא מתמודד עם הפרעת אישיות, חייבים להתחיל לטפל באופן מידי בחולה כדי לייצר אותו עד כמה שאפשר. גם אם המשמעות היא טיפול תחת השגחה רפואית צמודה אשר מחייבת אתכם לעבודה עם צוות רופאים מיומן ומנוסה, אין ברירה אלא לעשות הכל על מנת לאפשר לבן המשפחה הקרוב אליכם לקבל את הליווי המתאים לו. ולכן, אל תהססו לפנות לעזרתם של אנשי המקצוע המיומנים ביותר בתחום בריאות הנפש, כדי לקבל עזרה מקצועית המתאימה לצרכים של המטופל היקר שלכם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הדבר החשוב ביותר בכדי להצליח בחיים?
כל אחד יודה כי הדבר החשוב ביותר בחייו הוא להצליח בחיים. השאלה המרכזית היא כיצד ניתן להצליח בחיים? מה...
קרא עוד »
אוק 27, 2017
פסים למניעת החלקה
בלא מעט מבנים, בין אם אלה מבנים ציבוריים, מסחריים, מבני חינוך, מבני בריאות ומבנים אחרים, אנחנו יכולים...
קרא עוד »
פבר 14, 2018
ניתוח אף – כיצד ניתן להבטיח תוצאה טובה?
בשנים האחרונות הדרישה לביצוע של ניתוחים פלסטיים וביניהם ניתוח אף רק הולכת וגוברת. אנשים נוטים להעניק...
קרא עוד »
ינו 03, 2018