כדורי הרזייה – לא רק לבנות

כדורי הרזייה

כדורים מותאמים לגוף הגבר ולגוף האישה כאחד

תראו! יש סטיגמה לא הגיונית שדיאטה נועדה בעיקר לנשים, וכשמדובר בכדורי דיאטה, רק נשים צורכות אותם, אלא שאין זה נכון. יש כדורי הרזיה לבנים ולבנות ואין הבדל, למעט ההבדל הנראה לעין כי ברור שגוף האישה וגוף הגבר שונים זה מזה, אולם המשותף הוא היכולת לעבוד על הגוף באמצעות כדורי הרזייה שיאפשרו השלת משקל, חיטוב ותחושה טובה – שהיא החשובה ביותר בכל התהליך המדובר.

להיראות טוב – עניין בסיסי שמשפר גם מצב רוח – תופעה שמתאימה לבנים ולבנות גם יחד

אז, תמיד רצו בני האדם להשיל ממשקלם, ולפחות בעידן החדש, כשיש רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, כשהעולם כולו עשוי תמונה אחת גדולה, סלפי, תיעוד עצמי בכל אפשרות והרבה נרקיסיזם סמוי, המראה החיצוני מקבל משמעות כפליים. הגוף שלנו הוא הכלי שלנו וכרטיס הכניסה לכל מקום. כשאנחנו נראים טוב, אנחנו מרגישים טוב, אנחנו מקרינים ביטחון והסביבה מתמגנטת אלינו בלי שנתאמץ עבור כך. למה? כי אדם שחש נוח בגופו ובמראהו מרגיש פנוי יותר לדברים אחרים, הוא שמח יותר, מאושר יותר ומרגיש בשל לתרום מעצמו גם לאחרים.

הרזיה מהירה ובטוחה ללא קשר למין האדם

אבל מה עושים כשמשקל הגוף שלנו עובר את הממוצע? או מה עושים אם משקל הגוף שלנו תקין, אבל יש לנו אירוע וחשוב לנו להיות רזים יותר עד למועדו? ומה לעשות אם האירוע הוא שלנו ויש לנו צורך עז בשינוי במשקל כבר מעכשיו? כיוון שאנחנו מדינה מפותחת מאוד ובעלת אמצעים טכנולוגיים מפותחים, גם בתחום הדיאטות יש לנו דברים רבים להציע, ואחד מן הדברים המוצעים הוא כדורי הרזייה – ואם כבר שאלתם, לבנים ולבנות בהתאמה, וללא כל אפליה. כולם בלי יוצא מן הכלל ירדו במשקל ויחזרו למשקל הרצוי.  

גבר או אישה? לא חשוב! כדורי הרזייה עובדים על כל גוף

גוף הגברים וגוף הנשים הוא שונה, ולכן ברור שכדורי דיאטה עובדים אחרת על כל אחד ואחת, אלא שהמשותף הוא עבודה על מנגנון של חילוף חומרים ושל בניית שריר, של דיכוי התיאבון ושל שינוי בהרגלי האכילה של כל אחד, זה כבר לא משנה אם מדובר בבנים או בבנות, כל מי שיש לו משקל עודף צריך לאמץ לעצמו כמה עקרונות: ספורט, תזונה נוחה, רצון ומוטיבציה, כדור דיאטה כתמריץ ודרך חדשה לצעוד בה עד ליעד המשקל הסופי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
על מיגרנה – תסמינים שמדליקים נורה אדומה
סובלים מכאב ראש מוגבר לעתים תכופות אבל לא בטוחים אם זו בכלל מיגרנה? מי שחווה כאבי ראש או מיגרנה...
קרא עוד »
דצמ 03, 2019
עיסוי עד הבית בראשון לציון והסביבה
גרים בראשון לציון? זקוקים לרעיון טבעי שיקל על המתח של חיי היום יום? שיעזור לשכוח את הלחץ בעבודה, את...
קרא עוד »
אוג 18, 2015
ביופסיה לאבחון סרטן השד
הליך הביופסיה לאבחון סרטן השד מתבצעת כאשר קיים חשד לגידול ממאיר בתוך בבלוטות או צינוריות החלב בתוך...
קרא עוד »
ספט 25, 2017