איך הקפה מציל את חייכם?

לא מעט אנשים אינם יכולים להתחיל את הבוקר מבלי שהם שתו לפחות קפה אחד. יש כאלה שאפילו אחרי שתי כוסות קפה עדיין לא כדי לנהל איתם שיחה של ממש. יש כאלה שבשביל לעבוד כמו שצריך, חייבים לשתות קפה על הבוקר ואחרי זה עוד קפה בעבודה ואם אפשר גם קפה בהפסקת עשר, רק אז הם מסוגלים להתעורר ולהיכנס למוד של עבודה, כפי שמצפים מהם.

האמת היא שזה לא מקרי. מחקרים רבים מלמדים על החשיבות של הקפה וכיצד הוא יכול לעזור לנו, יש הסבורים שהוא אפילו יכול להציל את חיינו. צריך לומר שכל מחקר בנושא גם מציין במפורש, שהכל עניין של מידה, אין היגיון לצרוך כמות בלתי נגמרת של קפה. אם מישהו רוצה לדעת מה קורה למי ששותה יותר מדי שישאל את קוזמו קרמר מסיינפלד בפרק הבלתי נשכח של הלטה.

יש מספר רב של מחקרים אשר נערכו בשנים האחרונות אשר מוכיחים שקפה הוא דבר טוב לבריאות שלנו. מדובר על מחקרים אובייקטיבים לא כאלה שנערכו על ידי חברות הקפה, אלא כאלה שנערכו ומומנו על ידי גורמי מחקר עצמאיים לחלוטין. בין היתר, המחקרים מלמדים שאם אנחנו צורכים 4-5 כוסות קפה אז אנחנו מאריכים את חיינו, כמו כן המחקרים מלמדים שצריכת קפה יכול לייצב את לחץ הדם שלנו.

מחקרים רבים גם מוכיחים שצריכת קפה משאירה אותנו ערים (בגלל החומר שמצוי בקפאין), מה שמאפשר לנו לנהוג בצורה בטוחה, לחשוב בצורה שקולה וברורה, ואם תרצו הוא גם מאפשר לנו לעבוד בצורה הרבה יותר טובה. הקפה משאיר אותנו ערניים וחדים. זו הסיבה שאנחנו צורכים אותו בשעות הבוקר כשאנחנו קמים ומי שנדרש לעבוד אל השעות הקטנות של הלילה, יצרוך בוודאי כוס אספרסו או קפה אחר.

צריך לציין שתי נקודות בהקשר לצריכת קפה. הראשונה, כמו שאנחנו אמורים לנהוג במידתיות כשאנחנו מחליטים לשתות קפה במהלך היום, כך עלינו להיות מידתיים מבחינת כמות הסוכר שאנחנו צורכים עם הקפה. חשוב שנקפיד על כך. הנקודה השנייה, רצוי לשתות מדי פעם קפה בלי חלב על מנת שלא נצרוך כמות מוגזמת של חלב.

למידע נוסף היכנסו לקישור:

https://www.freshcafe.co.il/contact.asp?page=265

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם כדאי לעשות ביטוח נכות?
למרות שבחיי היום יום אנחנו כולנו רגילים להרגיש מאוד עצמאיים, זה ברור שכל אחד מאיתנו עלול להפוך להיות...
קרא עוד »
אוג 16, 2015
מדיקס עד הבית
אין ספק שהעולם המודרני שלנו מזוהה יותר מכל עם קדמה, חדשנות, התייעלות ומהירות. בעולם שבו ניתן להזמין...
קרא עוד »
מאי 02, 2018
סוגי אופניים: עובדות מפתיעות לכל רוכב
עולם האופניים הוא הרבה יותר מורכב ומגוון ממה שאפשר לחשוב בתחילה. מעבר לאמצעי תחבורה או פנאי בלבד,...
קרא עוד »
דצמ 29, 2023