מה זה בדיוק בוסטר לעור הפנים?

בוסטר לעור הפנים

כבר מזה שנים שברור לנו כי קיימות דרכים טבעיות להזין את עור הפנים, זאת גם מבחוץ וגם מבפנים. מתיחה של העור, הצערתו והעלמת קמטים הם חלק מהמטרות של חברות הקוסמטיקה המציעות מוצרי טיפוח טבעיים שאין בהם חומרים כימיים או פלרבנים שעלולים לפגוע במרקם העור. 

בשל כך, ניתן למצוא לא מעט מוצרים אשר מאטים הזדקנות, מרעננים את העור ומספקים את הזוהר שאבד. אחד המוצרים הפופולאריים בשנה האחרונה הוא בוסטר לפנים של Jelixir. מוצר זה נועד להזין ולרפא את העור באמצעות שמנים אנטי דלקתיים וויטמינים ומינרליים. התוצאה: עור בהיר, נעים, רך ורענן כמו גם מתוח וזוהר.

אז איזה סוגים של בוסטרים אפשר למצוא? הנה הרשימה: 

Oasis

בוסטר טבעי שמטפל בצלקות ומבהיר את העור. מי שסובלים מכתמים או מצלקות יוכלו להשתמש בבוסטר עשיר במינרליים וחומרים אנטי דלקתיים שמרגיעים ומאוששים את העור מטראומות העבר. 

Bloom

בוסטר שמורכב מהמון תמציות צמחים טבעיות. התמציות מכילים פפטיסים טבעיים שמספקים חומרי אנטי אייג'ינג לעור. מוצר זה מרענן את העור, מותח אותו, מגן על הפנים מפני נזקים סביבתיים ומעודד יצירת תאי עור חדשים. בחרו מוצר שמכיל אלסטין טבעי וקולגן כדי להפחית קמטים. 

Dune

מי שמחפשים צמחי מרפא בתוך מוצרי קוסמטיקה יוכלו לבחור בוסטר המכיל סרומים טבעיים שנרקחו מצמחי מרפא. בוסטר זה מכיל אומגה 3 ואומגה 6 , מספק הרגשה והזנה ונחשב מעולה להתחדשות וטיפול באקנה ונקודות שחורות. 

Rainbow

בקטלוגים של חנויות קוסמטיקה טבעית כמו באתר Jelixir תמצאו בוסטר שמונע פיגמנטציה ומטשטש כתמים. בוסטר כזה מכיל ויטמינים נחוצים כמו C, E ו B שמלחחים את העור, מטשטשים פצעונים כתמים וצלקות ומחדשים את העור. בחרו את המוצר שמתאים לצרכים שלכם ותוכלו לספק את ההזנה, הלחות והרעננות הדרושים לגוף. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוח אף
ניתוח אף הוא אחד מבין הניתוחים הפלסטיים המבוקשים יותר, גם על ידי גברים וגם על ידי נשים. ניתוח שכזה...
קרא עוד »
ינו 21, 2016
אורטודנט בראשון לציון
יש מספר נותני שירות שכדאי תמיד לבחור בקפידה ולוודא שהבחירה שעשיתם היא המיטבית. אחד מנותני השירות...
קרא עוד »
ינו 25, 2017
שחייה בגיל צעיר- יתרונות וחסרונות
לא מעט הורים לילדים קטנים, ממהרים לשלוח אותם אל חוגי שחייה. בדרך כלל, מדובר כבר על ילדים בגילאים 4-5...
קרא עוד »
אוק 24, 2018