אקדח עיסוי

אקדח עיסוי

אקדח עיסוי הפך להיות בשנים האחרונות יותר ויותר פופולארי, גם בקרב ספורטאים. את הטיפול הם מקבלים ע"י פיזיותרפיסט, זהו עיסוי נעים ושונה במקצת. גם אתלטים התאהבו במכשיר, הוא אף מסייע להם לקצור הצלחות בשגרת האימון הספורטיבי.

היכן ניתן להשיג?

אקדחי עיסוי כדאי לרכוש מחנות המשווקת אותם ועובדת עם היצרנים הטובים והמובילים בעולם, הן מבחינת העיצוב, טכנולוגיה מתקדמת והם עשויים מחומרי גלם חזקים ועמידים.

מהם היתרונות של אקדח עיסוי?

אקדח עיסוי משופע במגוון יתרונות. מנוע האקדח חזק ביותר ולכן הוא מבטיח ביצוע מושלם. באמצעות אקדח עיסוי אפשר לבצע  עיסוי עמוק המסייע לבעיות וכאבי שרירים. הכל מעוצב בצורה מוקפדת, זהו למעשה אקדח  אשר הידית שלו היא ארגונומית, לכן גם קל מאוד לאחוז בה, הוא פועל גם לא מעט שעות באמצעות הסוללה, פשוט יש לטעון אותו.

יתרונות נוספים

המכשיר הוא כה מתוחכם, אם למשל הוא עבד ברציפות של כמה שעות, ניתן יהיה לחוש שהיא מתחממת, ולכן מוצע מנגנון מיוחד והמכשיר נותר כבוי. חשוב לציין שיש בו כמה מהירויות לבחירה. אקדח עיסוי מתקדם הוא בעל עיצוב חדשני, חלקם מגיעים עם נורות לד כך ניתן לדעת באיזה מהירות האקדח פועל. מצורפים אליו אביזרים שונים, בהחלט אקדח על.

לאילו שימושים הוא מתאים?

אקדח עיסוי הוא בעל שימושים רבים וכיום חנויות משווקות אקדח עיסוי עם שלל אפשרויות. למשל: אקדח המסייע לשפר את ביצועי הספורטאים, הוא יעיל לשחרור מכאבי שרירים ומפיג כאבים, מתח וסטרס. קראו כיצד יכול עזור לצד טיפולים בכאבי גב.

אקדח עיסוי מיועד גם לשיקום של ספורטאים, פיזיותרפיסטים הצמודים אליהם עובדים עם אקדחים אלה גם על מנת  לרפא שרירים דואבים, וגם אם מישהו נפצע, שימוש באקדח יצמצם את האפשרות לפציעות נוספות. בהחלט מוצר על בעולם העיסוי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי nlp
אנשים רבים מעוניינים להתמודד עם פחד וכן מבקשים את האומץ הנחוץ להם בכדי להתגבר עליו. באמצעות תהליכים...
קרא עוד »
מאי 10, 2018
ייעוץ זוגי בראשל"צ
האיגוד הישראלי לייעוץ זוגי (IAMC) הוא איגוד מקצועי ליועצי נישואין. מטרת העמותה היא להעניק שירותי ייעוץ...
קרא עוד »
נוב 07, 2022
מרפאה אורולוגית
אורולוגים הם רופאים המתמחים בדרכי המין - הכליות, שלפוחית ​​השתן, בלוטות יותרת הכליה, השופכה ואברי...
קרא עוד »
אוק 22, 2020