מאיזה גיל רצוי להתחיל להשתמש בגוזיות?

הרכישה של החזייה הראשונה, יכולה להיות עבור נערה כמו חוויה די מביישת ולא כל כך נעימה. אז מאיזה גיל כדאי לרכוש את הגוזייה הראשונה, מה ההבדל בין גוזייה לחזייה ושאלות נוספות שכדאי לקבל עליהן מענה באחד הרגעים היותר ייחודיים עבור נערות.

אז קודם כל חשוב להבין כי החזה צומח וזה כמובן תהליך טבעי שכדאי לשוחח עליו, עוד לפני שמגיע הרגע בו אנחנו צריכים לרכוש את הגוזייה הראשונה. מדובר בשינוי מורכב, גם בהיבט הפיזי, גם בהיבט הנפשי והמנטלי ונערות רבות מתביישות, מרגישות שלא בנוח עם הנושא ואפילו זה פוגע להן בדימוי העצמי.

מה ההבדל בין גוזייה לחזייה?

ההבדל בין גוזיות לחזיות קשור לאלסטיות וגם למבנה הגזרה. בעוד חזיה נחשבת למוצר חזק, הדוק, התומך היטב בחזה, גוזייה, יותר אלסטית, נושמת ויש רבות שיעידו שהיא נוחה יותר. גוזייה אינה מכילה ברזלים המקובעים לתוך הדגם. 

מתי כדאי להתחיל?

מדובר בשאלה שבעצם אין לה תשובה חד משמעית משום שזה מאוד אבל מאוד אינדוידואלי. מצד אחד, הנערה צריכה להרגיש שהחזה שלה מספיק גדול כדי שהיא תקנה גוזייה, מצד שני היא גם צריכה להרגיש בנוח לבצע את הרכישה. ברגע שהחזה כבר לא מחזיק את עצמו וכאשר שמים חולצה, גופיה או שמלה וזה פשוט לא נראה טוב, לא נוח, לא מרגיש טוב, זה בדיוק הזמן להתחיל.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לדעת על ביטוח נהג צעיר?
ילד שמגיע לגיל שבו הוא יכול להתחיל ללמוד נהיגה זו שמחה לכולם, לא רק לו עצמו. פתאום ההורים יכולים...
קרא עוד »
אוק 12, 2015
איך להתמודד עם תופעת הטחורים?
מתוך תופעות פיזיולוגיות שונות שלא נעים לסבול מהן אין ספק שבעיית טחורים היא אחת מהתופעות הכי פחות...
קרא עוד »
אוק 16, 2015
עובדות חיוניות על מוצרי ספיגה למבוגרים
כשמדובר בניהול בריחת שתן או צרכים רפואיים אחרים הדורשים מוצרי ספיגה למבוגרים, ידע הוא כוח. מוצרים אלה...
קרא עוד »
דצמ 11, 2023