כיצד פותרים כאבים בכף הרגל בעזרת גלי הלם

כאבים בכף הרגל

הרגליים שלנו נושאות אותנו לכל מקום אליו אנו רוצים להגיע ויש אנשים שגומעים מרחקים ארוכים במהלך כל יום של עבודה בשל טבע העבודה או בשל היותו ספורטאי שכל יום מבצע אימונים מפרכים בהכנות לקראת תחרויות ריצה בארץ ובעולם. בין כל החלקים בגוף, הרגליים הן אלה שסופגות את כל הזעזועים של ההליכה והריצה ומקבלות את המשקל הרב של הגוף שכוח הכבידה מחבר אותן צמוד אל האדמה ומעביר את כל המסה הזאת אל כפות הרגליים במשך שעות ארוכות שיכולות לאחר זמן רב ליצור כאבים בכף הרגל. לכאבים מסוג זה יכולים להיות גורמים שונים ולפיכך תמיד חשוב לדעת מהן הסיבות לכאבים בכפות הרגליים עוד טרם החיפוש אחר דברים שמסייעים להקל עליהם ביעילות.

מהם הגורמים העיקריים לכאבי כפות רגליים

יציבה לא נכונה – לא רבים מודעים לכך אבל הם נושאים את משקל הגוף שלהם בצורה לא אחידה שאינה מפזרת את המשקל הכולל של הגוף בין שני צידי הגוף בצורה נכונה אלא נשענת על צד אחד יותר מאשר הצד האחר, דבר זה יוצר מעמסה כבדה יותר על צד אחד של הגוף וכן על כף הרגל שלאחר זמן מה בא לידי ביטוי בכאבים.

משקל רב של הגוף – ברגע בו ישנו עומס רב מן הרגיל על כפות הרגליים בשל משקל יתר גדול מן המומלץ יכולים להופיע כאבים ברגליים ובכפות הרגליים.

דלקת ברגל – דלת שנוצרת במפרקים ועל מנת להקל על הכאבים יש צורך במנוחה רבה לכפות הרגליים.

נעליים לא נוחות – הרבה אנשים אינם מבצעים רכישה נכונה של נעליים שמעניקות את המדרס הרחב והנוח שכף הרגל צריכה כדי לספוג את זעזועי ההליכה, הריצה והעמידה לאורך של זמן ארוך. התוצאה של כל אלה היא כאבי כפות רגליים שעוברים לאחר זמן רגיעה ללא הנעליים שאינן מתאימות למבנה כף הרגל כלל.

מבנה אנטומי – לעיתים רבות ישנו מבנה שיוצר מנח לא תקין על כפות הרגליים כמו במצב של פלטפוס או קשתית.

איך פותרים את הכאבים הללו?

לאחר שמאבחנים בצורה נכונה את הגורם של כאב כפות הרגליים יש לאתר את הטיפול הטוב ביותר שייתן מענה קבוע לבעיה. אחד הפתרונות שבו בוחרים פציינטים רבים שסובלים רבות מכאבים לא נעימים אלה הוא על ידי טיפול בגלי הלם שמסייע לרפא את המקום עבור דלקות, גם אם הן כרוניות, ואינו מצריך גישה אל ניתוח כירורגי, קבלת זריקות או מרשם עבור כדורים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה צריך שירות תרגום מסמך רפואי?
אנשי מקצוע בתחום הרפואה, מוצאים את עצמם מדי יום משתמשים בחומרים ותכנים משפות שונות. בין אם זה שפת האם...
קרא עוד »
ינו 24, 2022
טיפול בבעיות עור
בעשור האחרון ניתן לראות חברות רבות שמציעות כל מיני תכשירים שעיקרם טיפול בבעיות עור. כיוון שיש כל כך...
קרא עוד »
דצמ 20, 2014
היכן תמצאו אבקות חלבון במבצע?
אתר טבע בריא הוא אתר למוצרי בריאות מהטבע המציע מגון רחב של מוצרי בריאות, תוספי מזון, פתרונות לבעיות...
קרא עוד »
מאי 14, 2015