טיפול בקרוהן

טיפול בקרוהן

מחלת קרוהן היא אחת המחלות הדלקתיות אשר נוצרות במעי עקב תקיפה עצמית של הגוף. לכן כאשר אדם מתלונן על כאבים, דלקות חוזרות ונשנות בשתן, פריחות, כאבי מפרקים ועוד, קשה בתחילת הדרך לאבחן ממה הוא סובל באופן מדויק אך לאחר סדרה של בדיקת ואבחון של מדקר סיני, המסקנה היא די ברורה שזו המחלה אשר ממנה הוא סובל.

טיפול במחלת קרוהן 

כמו במקרים רבים אחרים הרפואה המערבית והרפואה הסינית משלבות ידיים והחולה שצריך טיפול בקרוהן מקבל טיפול תרופתי, הדרכה על שינוי בהרגלי התזונה ובמקביל מתחיל סדרה של טיפולי אקופונקטורה כדי ליצור השפעה לטווח הארוך.

המדקר הסיני בוחן את מצבם של האיברים הפנימיים ובהתאם לדיאגנוזה הוא מטפל בדרך כלל בכבד כדי ליצור תנועתיות של הדם מהכבד והחוצה ובמידת הצורך מחזק גם את הטחול אם החולה סבל משלשולים רבים אשר הובילו לכך שהוא איבד נוזלים רבים מגופו.

איזון הגוף והנפש 

מחלת הקרוהן יוצרת מצבים אשר בהם הגוף אינו מאוזן עקב התנודות הלא צפויות בתפקודן של המערכות השונות ולכן הטיפול המומלץ הוא להפחית בהדרגה את עוצמתה של הדלקת וכך לגרום לכך שהגוף יחזור להיות מאוזן כמו בעבר.

ההשלכות של מחלה זו הן במידה רבה גם על הנפש של האדם כיוון שהוא חווה תחושות ומצבים מאד לא נעימים, אשר משפיעים על החיוניות ועל מצב הרוח שלו. 

דרכים נוספות לטיפול בקרוהן 

מצבו הבריאותי של כל אדם הוא שונה ובהתאם לכך רבים מהמטופלים צורכים צמחי מרפא ספציפיים אשר יסייעו להם בבריאות טובה, ויטמינים, מינרלים, ברזל ועוד. לכל אחד מהמרכיבים הללו יש תפקיד חשוב בהעמקת יכולת הספיגה של הגוף ובחיזוקה של מערכת העיכול, כדי למנוע חזרתם של המצבים הקודמים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
7 דברים שלא ידעתם על קולגן
קולגן נחשב לאחד החלבונים המפורסמים והמוכרים ביותר בגוף האדם. היום רוב האנשים כבר מכירים את השם שלו,...
קרא עוד »
מאי 19, 2020
בחינת היתרונות הנסתרים בלהיות כלה נוחה
במערבולת של תכנון חתונה, הנוחות של הכלה תופסת לעתים קרובות את המושב האחורי למסורת ולאסתטיקה. עם זאת,...
קרא עוד »
מרץ 13, 2024
הבנת וגיניסמוס: גורמים, תסמינים ואפשרויות טיפול
וגיניסמוס הוא מצב המאופיין בהתכווצויות שרירים לא רצוניות של שרירי דופן הנרתיק, מה שהופך חדירה או כל...
קרא עוד »
אוג 26, 2023