איך בוחרים פסיכולוג

איך בוחרים פסיכולוג

המצב הנוכחי שכולל משבר כלכלי ובריאותי עקב נגיף הקורונה ( בכלל עקב שאר התרחשויות בחיי היום יום) – מוביל ללא מעט מתחים וחרדות. מי משרגיש שקשה לו להכיל את המשבר או הסיטואציה החדשה שנקלענו אליה – חשוב שיבחר באתר https://www.soulpsy.co.il טיפול פסיכולוגי לזמן המשבר או לשמירה על נפש בריאה ושלווה. אבל כיצד בוחרים פסיכולוג טוב? הנה מספר דגשים שיש לשים אליהם לב:

אבחון

כל פסיכולוג חייב לאבחן את המטופל שלו על מנת להבין איזה שיטת טיפול נפשי תתאים לו. אבחון אינו קורה ביום אחד ודרושות כמה שיחות כדי להגיע למסכנות. ובכול זאת האבחון הוא חלק בלתי נפרד מתהליך ההבראה וההקלה. 

חיבור

חשוב כי בינכם לבין המטפל יהיה חיבור. כדי למצוא פסיכולוגים טובים מומלץ לבחור מכונים לטיפול פסיכולוגי שיש בהם מבחר מטפלים ושיטות טיפול שיכולות להתאים לצרכים שלכם. 

ידע וניסיון

חפשו פסיכולוג מומחה ומוסמך שיש לו ידע רב וודאו כי הוא בעל תואר ראשון B.A   בפסיכולוגיה. 

מגוון שיטות טיפול

וודאו כי הצוות של המכון או כל הפסיכולוג שאתם פונים אליו מציע מגוון טיפולים שתואמים את ההתמודדות הנפשית שלכם (הקליקו למידע נוסף), כמו טיפול CBT (טיפול קוגניטיבי-התנהגותי), טיפול פסיכותרפיה שמשלב שיחות עם כלים להתמודדות במצבי חרדות, כמו גם תרגול מיינדפולנס להרגעת חרדות.

מחיר

כולנו יודעים שטיפול פסיכולוגי זה לא דבר זול והוא יכול להסתכם בכמה מאות שקלים לחודש. עם זאת יש לא מעט ארגונים שמקנים ביטוח לעובדים שלהם או טיפולים פסיכולוגיים מוזלים. נסו לבדוק האם יש הנחה של קופת החולים על טיפול נפשי, ובחרו במכונים פסיכולוגיים שמציעים טיפול בהנחה. 

חשוב לדעת! אין מחיר לחופש, בעיקר כשמדובר בחופש נפשי ותודעתי. לכן השקעה בטיפול מטיב שיעזור לטפל בהתמודדות נפשית קשה: תספק לכם את איכות החיים לה אתם משוועים. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כירופרקטיקה – מה זה ולמה משתלם לפנות לכירופרקט?
במהלך היום, אנחנו מתמודדים עם לא מעט מתחים ולחצים אשר יכולים להשפיע עלינו, לא רק בהיבט הנפשי אלא גם...
קרא עוד »
מרץ 03, 2021
מכשיר מיקרונידילינג
מכשיר Microneedling הוא מכשיר כף יד קטן שניתן להשתמש בו כדי לספק הזרקות מבוקרות ברמה נמוכה של חומרים שונים...
קרא עוד »
אוק 23, 2022
הכול על כאבי גב
כל מי שסובל מכאבי גב יודע לומר: זה נורא. זה לא כמו כאב אחר שאפשר ללמוד לחיות אתו, כי למעשה, כאבי גב...
קרא עוד »
מאי 15, 2022