ניתוח קיצור קיבה פרטי – איפה עושים ומה חשוב לדעת

ניתוח קיצור קיבה פרטי

אחד הניתוחים האסתטיים הפופולאריים ביותר בקרב גברים ונשים, הוא ניתוח קיצור קיבה פרטי. זה נחשב לניתוח מאוד פופולארי, מאחר ולא מעט אנשים מוצאים את עצמם בשלב מסוים בחיים, מתמודדים עם עודף משקל מחד, ומאידך, עם חוסר יכולת לרדת במשקל, לעשות דיאטה או ספורט. במצב כזה, הם מוצאים בניתוח פתרון אידיאלי, על מנת להתחיל דף חדש בחיים.

הרעיון של ניתוח קיצור קיבה הוא פשוט. באופן טבעי, הקיבה שלנו מסוגלת להכיל את מה שאנחנו מכניסים לפה, עד גבול מסוים. ברגע שאנחנו מקצרים את הקיבה, יותר נכון את דרכי הכניסה, אז אנחנו מצמצמים את האפשרויות שלנו להזין אותה. כלומר, אנחנו מפחיתים באופן מסוים ואפילו משמעותי, את כמויות המזון שאנחנו יכולים לצרוך. זה מאפשר לנו לרדת במשקל. 

חשוב להדגיש, לא בכל גיל אפשר לעשות ניתוח קיצור קיבה, וכן לא כל אחד יכול לעבור ניתוח כזה. יש מצבים בהם אנשים מתמודדים עם משקל משמעותי, אך עדיין הרופאים לא ימליצו להם לעבור את הניתוח בגלל השפעות שונות, בין אם זה בזמן הניתוח ובין אם זה אחרי שהוא נגמר. להם יציעו דרכי פעולה אחרים, כולל פעילות גופנית או עבודה עם דיאטנית. 

איפה אפשר לעשות ניתוח קיצור קיבה ומה אנחנו צריכים לדעת עליו

הניתוח נעשה אצל רופאים מומחים בניתוחים בריאטריים ובמרפאות פרטיות כמו MIOK – הבית של הרפואה הפרטית וכן בתי חולים. כמובן שהניתוח מתבצע אחרי תהליך אבחון מדוקדק של המטופל או המטופלת, כולל סקירה של מדד BMI על מנת לוודא שהוא גבוה מ-35, זה המדד לצורך ביצוע הניתוח.

חשוב להדגיש כאן, הניתוח איננו פשוט ועלולים להיות בו סיבוכים שונים, על הרופא להסביר מה הם וכיצד הוא יתמודד איתם. כמו כן, יש שורה של הוראות שצריך לבצע אחרי הניתוח, כשמשתחררים הביתה, בשביל שהתוצאות שלו אכן יהיו טובות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוח כפתורים – אפשר גם אחרת
ניתוח כפתורים הוא הליך כירורגי שמבוצע באוזניים בהרדמה מלאה ומטרתו לתקן בעיה של הצטברות נוזלים חוזרת...
קרא עוד »
ספט 29, 2016
שיטת אול און פור – השתלת שיניים
רוצים להשתיל שיניים, אך אינכם רוצים לעשות זאת בשיטה הקלאסית? דעו לכם שיש עוד לא מעט שיטות לעשות זאת,...
קרא עוד »
יונ 17, 2019
פחד מטיסה
יש אנשים שסובלים מפחד מטיסה. הפחד הזה נגרם מהרבה דברים, כמו מה שלא נודע, להיות בחלל קטן, לא לדעת מה יקרה...
קרא עוד »
יונ 27, 2022