לא לקחת סיכון – למה חשוב להשתמש באמצעי מניעה

להשתמש באמצעי מניעה

מהרגע שבו אנו מתחילים להתבגר, אנחנו שומעים לא מעט על מניעת הריון ושימוש באמצעי מניעה ככלל. מי שרוצה לנתב את חייו במסלול הנכון ולקיים יחסי מין באופן בטוח ללא תקלות – חשוב שיבחר את אמצעי המניעה המתאים לו ביותר, החל מקונדום או גלולות, או התקן רחמי או דפי VCF.  דפים מסוג VCF נחשבים אמצעי מניעה נגד הריון קל נוח שאינו הורמונלי, מונע הריון ושומר על גוף בריא ללא להוליד תופעות לוואי כאלה ואחרות. ובכול זאת יש לא מעט צעירים וצעירות שכן לוקחים סיכון ואינם משתמשים באופן קבוע באמצעי מניעה. אבל מדוע חשוב לא לקחת סיכון? הנה כמה סיבות טובות:

הריון לא רצוי

הריונות שאינם רצויים מובילים בדרך כלל להפסקת השגרה והתמודדות עם מצב חדש ומלחיץ. במקרים כאלה נשים וגברים עלולים למצוא עצמם בפלונטר רגשי ופיזי בעיקר במידה כאשר מדובר באנשים צעירים. כדי להמשיך בחייכם ובתכוניותיכם לעתיד – מומלץ תמיד להשתמש באמצעי מניעה ואף לבחור באמצעים נוחים איכותיים שאינם מכילים הורמונים, זאת עבור שימוש יעיל ובריא יותר. חשוב לדעת כי דפי VCF מיועדים לשימוש וגינאלי ואינם מכילים הורמונים. דפים אלה מתאימים גם בזמן הנקה, מתמוססים ברגע ומגנים מפני הריון לא רצוי. 

מחלות מין

הגנה מפני מחלות מין גם היא חשובה בעת קיום יחסי מין, שכן יש מספר מחלות מין שכיחות שעלולות לעבור במגע מיני. לשם הגנה מלאה חשוב להיבדק מידי שנה אצל רופא עור ומין או רופא נשים ולהגן על בריאותם בשימוש באמצעי מניעה איכותי. 

יחסי מין טובים יותר

מי שמרגיש כי שימוש בקונדומים הורס עבורו את הרגע, יכול להשתמש בדפי VCF ולא בקונדומים או בשאר אמצעים למניעת הריון. עם זאת חשוב להיבדק מידי פעם ופעם, ולוודא כי אין מחלות מין מדבקות. במידה והקשר רציני לבחור אמצעי מניעה פופולארי וטוב שיספק לכם את ההגנה החשובה של אמצעי מניעה איכותי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פנים רגועות עם הזרקת בוטוקס
בשנות הששים של המאה הקודמת נהגה מלכת היופי הטבעי, קלייר מקסוול, להלך עם נייר דבק בין גבותיה כדי להפסיק...
קרא עוד »
ינו 13, 2013
חיתולים למבוגרים
אתם רואים כיצד ההורים שלכם הולכים ומתבגרים? אתם תוהים איך תוכלו לעזור להם לפחות לשמור על העצמאות שלהם...
קרא עוד »
פבר 15, 2022
הסרת שיער בלייזר – כל היתרונות
הסרת שיער בלייזר הוא טיפול מאוד נפוץ שנועד למנוע את צמחית השיער במקומות מסוימים בגוף. נוהגים לבצע את...
קרא עוד »
אפר 03, 2019