מתי מומלץ להתחיל אילוף לגורי קינג צ'ארלס

סירוס כלבים - למה עושים את זה?

גידול כלב הוא משימה אשר תובעת השקעת זמן ומאמץ ואיננה מיועדת לכל אחד, אלא רק למי שהחליט בלב שלם שהוא מעוניין באימוץ וגידול הכלב ומסוגל לתת לו את התנאים המתאימים ולהקדיש לו תשומת לב רבה. הכלב אמור להפוך לחבר או לבן משפחה לכל דבר ולבעל נוכחות יומיומית בחייכם ורק הקפדה על כללי הגידול תניב תוצאות ותמנע מהכלב להפוך לאומלל ולדורש סיוע רפואי מווטרינר. השגחה צמודה היא אחד היסודות של הטיפול בכלב ויש לטייל איתו במקום ציבורי רק עם רצועה. כאשר תם מאמצים גור, כלומר כלב בגיל צעיר משנה, תצטרכו למצוא לו מאלף שירגיל אותו לתקשר עם הבעלים.
בלינק זה תוכלו לקרוא עוד על חינוך כלבי קינג צ'ארלס!

מתי מומלץ להתחיל אילוף

אילוף כלבים נועד להרגיל אותם לחיים בבית ולהקשבה לבעליהם, וזאת כדי שלא יברחו ויידעו מהן המגבלות שלהם ואיך לציית להוראות. כמו כן חשוב ללמד אותם לא לעשות צרכים בבית, לא על הרצפה וגם לא על שטיח, אלא לחכות לטיול היומי שלו. אסור לנהוג איתו בקשיחות יתרה מאחר שכך יהפוך הכלב לעצבני ואולי גם אגרסיבי כלפי בני הבית או כלבים אחרים, וידרוש התערבות של אנשי מקצוע. אם אינכם מסוגלים להרגיל את הכלב לתנאי המחייה בבית – מומלץ להיעזר בשירותי מאלף מקצועי והאילוף מומלץ ולמעשה הכרחי כאשר הכלב עדיין גור – כלומר בן פחות משנה. 

איך להנעים את חיי הכלב

מלבד אילוף הדרך לשיתוף פעולה מוצלח עם הכלב כרוכה בתשומת לב רבה גם לפרטים הקטנים, בטיולים יומיומיים אשר נועדו לעשיית צרכים, ובהקפדה על תנאי מחייה הולמים, טיפולים ותזונה נכונה. רק כך תוכלו להבטיח שהכלב יהפוך לחבר או בן משפחה. חובה עליכם לסרק אותו, להבריש את הפרווה ולרחוץ (מומלץ פעם בשבוע), אבל לא יותר, וגם להתיר קשרים במקרה הצורך. סוג אחר של אילוף כולל גם משחקים כאשר הכלב לומד להיות פעיל לידכם, להחזיר כדורים, להשתמש בצעצועים וכו'. טיפול נכון ואילוף ימנעו מצבים לא נעימים של חוסר הבנה, לכלוך בבית וקשר לקוי בין הכלב לבעליו.
הקליקו כאן כדי לקרוא בצורה רחבה יותר על גידול כלבי קינג צ'ארלס!

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היכן תוכלו לקבל ייעוץ מקיף בנוגע להורות משותפת?
הורות משותפת היא תהליך של הורות משותף לשני הורים או יותר. זו החלטה שמתקבלת על ידי ההורים וניתן לעשותה...
קרא עוד »
ינו 13, 2023
סטודיו לאגרוף ואימוני כושר: האם זה מתאים לך?
בחירת שגרת הכושר הנכונה יכולה להיות מורכבת כמו ניווט במסע בריאות אישי. סטודיואי אגרוף כמו היטבוקס...
קרא עוד »
אפר 15, 2024
אלופאציה אראטה – דרכי טיפול בגישת הרפואה הסינית
אלופאציה אראטה הינה מחלה, המתבטאת באבדן שיער בכל הגוף. לרוב, המחלה מתחילה באבדן שיער במקום מסויים...
קרא עוד »
אוק 12, 2015