הכל על מניעת הריון ללא הורמונים

נשירת שיער

כיום ניתן למנוע הריון בצורה מבוקרת ויעילה, הודות למגוון תכשירים ואמצעים הניתנים לרכישה כמעט בכל בית מרקחת או חנויות פארם. המודעות למניעת הריון לא רצוי היא חשובה עבור כל אישה כבר בהגיעה לגיל הפוריות, זאת כדי שתוכל לנהל יחסים בריאים ותקינים בבגרותה עם בני זוג קבועים ואף מזדמנים.

בין מגוון המוצרים הקיימים היום על המדפים, ניתן לומר כי אמצעי מניעת הריון נחלקים לשני סוגים עיקריים – אמצעי מניעה הורמונליים ואמצעי מניעה פיזיים. לכל אחד מסוגים אלו יש את היתרונות והחסרונות שלו, עליהם נרחיב במאמר הנוכחי.

עוד על מניעת הריון ללא הורמונים באתר VCF

מניעת היריון ע"י אמצעי מניעה הורמונליים

אמצעי מניעה הורמונליים הם אמצעי מניעה המשפיעים באופן ישיר או עקיף על רמות ההורמונים הקיימות בגוף, כך שלאחר לקיחתם מתרחש תהליך פנימי בגוף המונע את הכניסה להריון, ומאפשר להימנע משימוש במוצרים ואביזרים חיצוניים במהלך קיום יחסים.

מניעת היריון ע"י אמצעי מניעה פיזיים

אמצעי מניעה פיזיים הינם מגוון של אביזרים ומוצרים המיועדים לשימוש פיזי של האישה או הגבר לפני קיום היחסים, ואינם מתבססים על רכיבים הורמונליים המשפיעים על רמות ההורמונים בגוף האישה. בין המוצרים הנפוצים בשימוש בקטגוריה זו ניתן למצוא את הקונדומים, דפים מתמוססים, דיאפרגמה, התקן תוך רחמי ועוד.

מה היתרונות של מניעת הריון ללא הורמונים?

בין החסרונות הבולטים באמצעי מניעה הורמונליים נמנים ההשפעות השונות על הגוף כתוצאה מלקיחת תכשירים הורמונליים, נוסף על משך ההשפעה של יעילות התכשירים המצריכה המתנה עד לתחילת התהליך ההורמונלי בגוף האישה. משום כך מניעת הריון ללא הורמונים היא מומלצת ואף מועדפת יותר על נשים רבות, כמו לדוגמה שימוש בדף מתמוסס למניעת הריון המכיל קוטל זרע, ולכן מאפשר לקיים יחסים בצורה נוחה ובטוחה מבלי לערב הורמונים שונים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בפריצת דיסק
אחת הבעיות הנפוצות ביותר שקשורות לגב היא פריצת דיסק. אנשים רבים נאלצים להתמודד עם בעיה זו, בפרט...
קרא עוד »
אוק 19, 2017
בדיקת QEEG – מה ניתן לגלות באמצעותה?
בעזרת בדיקת QEEG אפשר לערוך אבחון מדויק של הפרעות קשב וריכוז, חרדות ובעיות נוירולוגיות אחרות. ברחבי בתי...
קרא עוד »
נוב 14, 2021
היתרונות במתקן אוטומטי לחיטוי ידיים
התקופה הזו של הקורונה הכניסה למודעות שלנו הרבה מאוד דברים שלא ממש הכרנו או שלא בדיוק התייחסנו אליהם...
קרא עוד »
דצמ 23, 2021