מחודש ראשון ועד תשיעי – כל הבדיקות שישלחו אותך לעשות

מחודש ראשון ועד תשיעי

כל הורה יזיז הרים בכדי להבטיח כי הילד שלו יהיה בריא וחזק. הדאגה לילדים לא מתחילה כאשר הם הולכים לצבא או כאשר הם טסים לדרום אמריקה אלא כאשר הם נמצאים בבטן שלנו ואנו בהיריון. עליכם להבין כי באופן יחסי היריון הוא דבר בטוח יחסית אשר לא צריך להטריד אתכם יתר על המידה. אך אתם חייבים גם להבין כי אין זה אומר כי אנחנו יכולים לוותר על בדיקות חשובות ביותר בעת ההיריון. בין היתר יש לבצע סקירת מערכות, צילום אולטרסאונד ועוד בדיקות במקרה שיש חשש לבעיה כמו תסחיף מי שפיר. בכל מקרה מן הרגע שאתם מגלים כי אתם בהיריון כדאי להתחיל ולבקר את רופא הנשים או את רופאת הנשים באופן קבוע (קראי כאן מידע חשוב https://www.ima4ima.co.il) והם יבדקו את מצבכן וישלחו אתכן לכל הבדיקות הרלבנטיות.

האם זה משנה היכן אנחנו עושים את הבדיקות?

אנחנו לא רוצים להפחיד אתכם ולכן נגיד כי ברוב המקרים הבדיקות גם לא יגלו כלום וגם יבוצעו בצורה הטובה ביותר שיש. אך יש לציין כי יש סיכוי כי הבדיקה לא תתבצע בצורה מקצועית וזאת בגלל שהרופא לא ברמה גבוהה או בגלל שהוא כבר עייף לאחר כל הבדיקות שהוא מבצע כל היום. על כן אנחנו חייבים לציין כי יש משמעות אדירה לשאלה לאיזה רופא אתם פונים וכדאי לכם להבטיח כי הרופא הזה יהיה הטוב ביותר. ככל שהרופא יהיה יותר טוב כך הבדיקות תהיינה ברמות יותר גבוהות וכך אתם תוכלו לישון בשקט בלילה ולהיות בטוחים כי ההיריון יעבור בשלום ובצורה הטובה ביותר שיש.

האם יש לבצע בדיקות פרטיות או שאפשר להסתפק במה שהביטוחים המשלימים נותנים?

נקודה נוספת שאתם חייבים לקחת בחשבון היא כי הבדיקות של הביטוחים המשלימים הן מספקות וכי לא צריך ללכת ולעשות בדיקות באלפי שקלים אצל רופא פרטי, קראו מה אומרות האמהות של פורום הריון אמא4אמא בלינק https://www.ima4ima.co.il/forum_search/פורום-הריון-ולידה-אמא4אמא. אנחנו חייבים לציין כי אפשר לבצע את הבדיקות הללו באופן פרטי ולו רק בכדי להעלות לכם את הביטחון העצמי ולהבטיח כי תהיו הרבה יותר רגועים בנוגע להיריון.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טכניקות לשחרור מלחצים וחרדות
כולנו, אבל כולנו, סובלים מלחצים וחרדות בחיי היום יום וזאת במינון כזה או אחר. ואכן, עולם טכנולוגי מתקדם,...
קרא עוד »
אפר 22, 2019
תוספי מזון לספורטאים
לא פעם אנחנו שומעים את הביטוי תוספי מזון ואנחנו תוהים מי אמור לקחת אותם ומדוע. אנחנו יכולים למצוא...
קרא עוד »
מרץ 05, 2018
מהם מדרסים ואיך בוחרים אותם?
אם אתם דואגים ליציבה שלכם, לבריאות כף הרגל ולמצב הגופני התקין שלכם - חשוב שתדעו כי כיום באמצעות מדרסים...
קרא עוד »
ינו 25, 2018