טיפולי שיניים בהרדמה מלאה- מה צריך לדעת

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה- מה צריך לדעת

לא פעם בוודאי קראתם על טיפולי שיניים בהרדמה כללית. ניתן לראות כי בעשור האחרון הטיפולים בהרדמה מלאה הנוגעים לשיניים, הולכים וצוברים תאוצה ורופאים רבים מציעים אותם למטופלים שלהם. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת שישנם סכנות הטמונות בהליך ועל כן, בטרם בוחרים לעבור אותו, יש צורך להתייעץ עם רופא שיניים מקצועי ומנוסה אשר יעניק לכם עצה אודות נחיצות הטיפולים והכדאיות לביצועם דווקא תחת הרדמה מלאה.

טיפולי שיניים בהרדמה כללית

טיפולי שיניים בהרדמה כללית הם טיפולים אשר ניתן לבצע על פי משרד הבריאות, רק אצל רופאי שיניים המומחים בתחום כירורגיית פה ולסת, רפואת שיניים לילדים או רופאים שהתמחו בתחום ההאדמה. על הרופא המבצע את ההליך לעבור קורס להחייאה קרדיולוגית מתקדמת, קורס להחייאה פדיאטרית מתקדמת או קורס להחייאה מתקדמת הרלוונטי באופן ספציפי עבור רופאי השיניים. בכל טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, יש צורך בנוכחות של אח או אחות שעברו קורס החייאה מתקדמת, מלבד הרופא. כמו כן, יש צורך בליווי של אח או אחות או רופא המומחים בתחום התאוששות מוסמכת.

מתי ניתן לבצע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה?

בטרם מבצעים טיפול שיניים בהרדמה כללית, חשוב מאוד לבחון האם באמת הטיפול אשר אתם עתידים לעבור הוא טיפול שכדאי לבצע תחת השפעת הרדמה מלאה. על אף שמדובר על שיעור סיבוכים נדיר יחסית, הרי שחשוב לדעת שהסיבוכים עדיין קיימים ולכן, לא כל סוג של טיפול הוא אכן רלוונטי לטיפול בהרדמה כללית. כמו כן, לא בכל גיל מומלץ לטפל בהרדמה כללית. טיפול בהרדמה כללית מוצע בעיקר עבור ילדים או אנשים בוגרים שחוששים לעבור טיפול תחת הרדמה מקומית ובשל כך, נמענים מלעבור אותו, דבר שיכול להסב נזק רב לשיניים שלהם. אם החלטתם ללכת על עקירה כירורגית או טיפולי שיניים אחרים תחת הרדמה מלאה, מכל סיבה באשר היא, חשוב מאוד שתפנו למרפאה אשר יש לה רישיון לעסוק בטיפולים מעין אלה.  כמו כן, חשוב שתבחרו ברופא מיומן ומקצועי, אשר תוכלו לסמוך עליו בלב שלם כי בכוחו לבצע את הטיפול בצורה הבטוחה ביותר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אבי העורקים – מה צריך לדעת על החלק החשוב הזה בגוף?
אבי העורקים הוא עורק ראשי וחשוב בגופינו אשר מתוכו יוצאים כלל העורקים שמזרימים בגוף שלנו דם. אבי...
קרא עוד »
אפר 12, 2021
התפתחות טיפוסית של ילדים
אחד הדברים המסקרנים ביותר, בין אם הפכתם להורים ובין אם לא, הוא האופן שבו מתפתחים הילדים מרגע לידתם ועד...
קרא עוד »
אוק 23, 2015
מוצרי דרמלוסופי, מוצרים קוסמטיים מומלצים
מוצרי Dermalosophy הם מוצרים קוסמטיים מתקדמים שנוסחו כדי לסייע בפתרון מגוון רחב של בעיות עור, כגון אקנה,...
קרא עוד »
פבר 22, 2023