גשר בשיניים

גשר בשניים

אם חסרות לכם שיניים, רופא השיניים יכול לסגור או לגשר על הפערים בחיוך שלכם בעזרת גשרים דנטליים. גשר דנטלי הוא שן דמה, המוחזקת על ידי שיני התוף. למרות שניתן לייצרם ממגוון חומרים כמו זהב, בדרך כלל הן עשויות חרסינה כדי שישתלבו בצורה אסתטית עם השיניים הטבעיות שלכם.

גשר בשניים

גשר בשיניים הוא אף פעם לא נוח לפה ולתפקוד ולמעשה, הוא בא כדי לחזק את האזור בעייתי בפה אם זה השיניים שזזות, שיניים שאינם ישרות או אי סימטריה בשיניים.

רבים עושים טיפולים אלה אצל רופא מומחה לבריאות השן. רופא מומחה לגשרים בשיניים יידע באופן טוב יותר על הטיפול לו אתם זקוקים.

>ראו תמונות של טיפול גשר בשיניים לפני ואחרי

גשר שיניים מסורתי

גשר שיניים מסורתי, מורכב משן או שיניים מלאכותיות המוחזקות במקומן על ידי כתרי שיניים שהושתתו על כל אחת משיני התוף. גשר מסורתי הוא הסוג הפופולרי ביותר של גשר לשיניים וניתן להשתמש בו אם יש לכם שיניים טבעיות משני צידי הפער שנוצר על ידי השן החסרה שלכם.

מהו גשר דנטלי?

בעבר, האופציה היחידה שהייתה לכם לפתרון לפער בין השיניים היה גשר. היום, אנשים שיש להם שן חסרה אחת או יותר, יכולים עדיין ליהנות מגשר בשיניים.

גשר בשיניים, כשמו כן הוא, "מגשר" באופן מילולי על הרווח בין השיניים הנובע משן חסרה. לכן, השיקום זקוק לעיגון לשיניים שכנות אחת או יותר, אשר רופא השיניים שלכם ד"ר איתן וינשטיין יצטרך לתייק כדי שיוכלו לתפקד כתמיכה.

האם גשרים מחליפים את שורש השן?

גשרים אינם מחליפים את שורש השן כמו שתלים. במקום זאת, הם משתמשים באחת או יותר מהשיניים שמסביב כמצבת לחיבור כתר, כזה הממלא את חלל השן החסרה לכם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אורולוג ילדים
כשאנחנו חושבים על מטופלים אשר הולכים אל אורולוג, בדרך כלל אנחנו נוטים לדמיין בראש מטופלים בני ארבעים...
קרא עוד »
אוג 12, 2018
 לימודי פסיכותרפיה – יתרונות רבים
  כבר שנים רבות שכל מי שעוסק בתחום הגוף והנפש של האדם מאמין שיש קשר בין השניים, ולכן זה לא מפתיע...
קרא עוד »
יונ 23, 2014
מדוע חשוב לקבל ייעוץ מעורך דין רשלנות רפואית
ייעוץ מעורך דין רשלנות רפואית הינו חשוב ביותר בעיקר אם אתם סבורים שהייתם קרבן למקרה של התרשלות הצוות...
קרא עוד »
דצמ 26, 2016