השתלות שיניים ורפואת שיניים מתקדמת – האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים?

רפואת שיניים

יש דברים בחיים שלנו שעד שהם לא מתקלקלים או שיש בהם בעיות אנחנו לא יודעים להעריך אותם. כך למשל אנחנו רגילים מאוד לכך שהשיניים שלנו בריאות, רגילים כל כך עד שאנחנו מזניחים אותן ולא מטפלים בהן.

רק כאשר מתחילות להיות לנו בעיות בשיניים וכאבי שיניים אנחנו מבינים כמה ערך יש לשיניים בריאות. טיפולי השתלות שיניים ורפואת שיניים מתקדמת יכולים לאפשר לנו לשוב וליהנות משיניים בריאות.

אם חסרות לנו שיניים שנעקרו בעבר מהפה שלנו אנחנו לא חייבים להשלים עם החסר. אנחנו יכולים לעבור השתלת שיניים וליהנות משיניים חדשות. השאלה האם כל אחד יכול לעבור השתלות שיניים היא שאלה שהתשובה עליה היא לא – לא כל אחד יכול לעבור השתלות שיניים. בשביל לעבור השתלות שיניים צריך חניכיים בעלות עובי מינימלי – חניכיים צרות או דקות מדי לא יאפשרו לאנשים לעבור השתלות שן. מידע נוסף עבור חניכיים לפני השתלה ניתן למצוא כאן

השתלות שיניים ורפואת שיניים מתקדמת – האם כל רופא שיניים יכול לבצע השתלת שיניים?

למעשה לא לכל רופא שיניים יש ההכשרה והידע המתאימים בשביל לבצע השתלה של שיניים. השתלות שיניים ורפואת שיניים מתקדמת נעשית אך ורק על ידי רופאים שהתמחו בכך והם רופאים מומחים בשיקום הפה. התמחות זאת שונה מהתמחויות שונות ברפואת שיניים כמו למשל התמחות בתחום האורתודנטיה ויישור השיניים. רופא אשר עבר את ההתמחות המיוחד בשיקום הפה הוא בעל סמכות וידע להשתיל לנו שיניים או לחלופין לבנות לנו מערכת מותאמת אישית של שיניים תותבות.

השתלות שיניים ורפואת שיניים מתקדמת – מה היתרונות של השתלת שיניים על פני שיניים תותבות?

השתלות שיניים ורפואת שיניים מתקדמת שיפרו מאוד את טיפולי השיניים שאנשים מקבלים כיום. אם פעם שהיו חסרות להם שיניים נאלצו ללכת עם שיניים תותבות ומלאכותיות, הרי שהיום ניתן להשתיל להם שיניים אמתיות שמשתלבות בגוף הטבעי שלהם. שיניים מושתלות הן הרבה יותר טובות משיניים תותבות. שיניים שהושתלו הופכות להיות חלק בלתי נפרד מהגוף, בעוד שאת השיניים התותבות יש לשים ולהסיר מדי בוקר וערב וכל פעם שמצחצחים אותן. שיניים מושתלות גם נראות טבעיות יותר משיניים תותבות.

למה חשוב לשמור על בריאות הפה?

למה בעצם חשוב שנשמור על בריאות הפה שלנו? כאשר יש לנו בעיות שיניים אנחנו יכולים לסבול מכאב רב, מובכות חברתית וגם מקושי אמתי לאכול כל אוכל שאנחנו רוצים. אם אנחנו רוצים להימנע מבעיות שיניים או מהישנות של בעיות בשיניים שלנו אנחנו חייבים לשמור על בריאות הפה, השיניים והחניכיים שלנו. יש מספר פעולות שיכולות לעזור לנו לשמור על הפה והשיניים שלנו בריאים יותר. פעולות אלו כוללות: הפסקת עישון, צחצוח מספר פעמים ביום, הימנעות מאכילה של מאכלים שיש בהם ריכוז גבוה של סוכרים ושטיפה של חלל הפה במי פה לחיטוי.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מומחה פה ולסת, מה ההבדל בין מומחה לרופא שאינו מומחה
מומחה פה ולסת הוא כינוי כללי לרופא שיניים המתמחה בטיפול כירורגי ורפואי של הפנים, הלסתות...
קרא עוד »
מאי 27, 2023
ויאגרה מחיר קטן לחיזוק מוגבר
לא מעט גברים, בוודאי בגיל מבוגר, חשים תחושת אי נוחות אם וכאשר הם נמצאים עם נשים ברגעים אינטימיים. חוסר...
קרא עוד »
מרץ 21, 2022
3 סיבות לצרוך אומגה 3
3 סיבות לצרוך אומגה 3 כולנו שמענו על החשיבות של אומגה 3 ועל החשיבות של צריכה קבועה על בסיס יומיומי של...
קרא עוד »
פבר 16, 2017