לימודי נטורופתיה- מה הם כוללים

נטורופתיה היא שיטת ריפוי טבעית אשר כוללת כלים ושיטות ריפוי רבות. מאמר זה יחשוף אתכם לאותם כלים ושיטות וזאת על מנת שתוכלו לקבל תמונת מצב רחבה אודות לימודי נטורופתיה.

לימודי נטורופתיה- לימודי תזונה טבעית

תזונה טבעית הוא אחד מהנושאים החשובים ביותר בלימודי הנטורופתיה. בשיטה זו מאמינים כי תזונה טבעית מאזנת ומחזקת את המערכות השונות בגוף ועל ידי כך מאפשרת לו להימנע ממצבים בריאותיים שונים ולהחלים ממחלות שונות. תזונה טבעית משמע אוכל שאינו מעובד וזה שאין בו כל חומר משמר או תוספים למיניהם. נטורופתיה דוגלת בכל שהאדם יאכל מזונות טבעיים ומזינים מכל אבות המזון אשר יחזקו אותו וישפיעו עליו הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית.

נטורופתיה ולימודי צמחי מרפא

לימודי נטורופתיה תמיד יכללו את מדעי צמחי המרפא. חלק  ממסלולי הלימוד יכללו קורסים אודות צמחי מרפא ואילו אחרים יכללו מסלול של הרבליסטים קליניים. הרבליסט הוא אותו אדם אשר למד הכל אודות צמחי מרפא כאשר המטרה שלו היא לטפל לרפא מצבים רפואיים באמצעות צמחי מרפא. יש לקחת בחשבון כי המטרה הראשונית של ההרבליסט הקליני היא לא לרפא אלא למנוע מחלות ומצבים בריאותיים שונים. שיטת טיפול זו מתאימה לרוב האוכלוסייה, כולל אנשים מבוגרים וילדים.

לימודי נטורופתיה ונושאים נוספים

צמחי מרפא ותזונה טבעית הם רק חלק מהנושאים אותם לומדים בלימודי הנטורופתיה. נושאים נוספים במתכונת מסלול הלימודים או כקורסים משלימים הם לימודי איור-ודה, רפלקסולוגיה (אבחון באמצעות כף הרגל), תורת פרחי באך, אבחון על ידי הקשתית של העין, תראפיות מגע כמו למשל, טאי צ'י ועוד. לימודי נטורופתיה מהווים עולם שלם של תחומים משלימים לרפואה הקונבנציונאלית ולאחר סיום הלימודים ניתן לעבוד באחד ממרכזי הרפואה המשלימה או בקליניקות פרטיות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניווט הביקור הראשון שלך אצל סקסולוג
יציאה למסע של ביקור אצל סקסולוג יכול להיות צעד משמעותי בטיפול בבריאות המינית, בריאותך המינית או...
קרא עוד »
ינו 12, 2024
מרפאה וטרינרית בהוד השרון
לא תמיד כל מרפאה וטרינרית שתבחרו להגיע אליה תוכל לספק לכם את השירותים הטובים ביותר. אפשר אפילו לומר...
קרא עוד »
ספט 27, 2016
החשיבות בהדברת מוסדות במיוחד בתקופת הקורונה
כדי לסייע במניעת ההידבקות בווירוס הקורונה, מומלץ לבצע חיטוי בכל מקום אפשרי כמו לדוגמה הדברת מוסדות...
קרא עוד »
אוק 22, 2020