יתרונות שיטת צ'י קונג

יתרונות שיטת צ'י קונג

בכל הנוגע לאימון בשם: צי קונג,  רבים כבר יודעים כי אימון מסוג זה טומן באמתחתו מגוון יתרונות בזמן שרבים האנשים בכל גיל אשר משתמשים בשיטה זאת לאיזון הגוף, הרגעת הנפש, הקניית אנרגיה מחודשת לגוף כמו גם טיפול בבעיות בריאותיות ונפשיות.

אבל מהי שיטת האימון צ'י קונג?

שיטת האימון צ'י קונג היא בעצן סוג של אומנות לחימה שהחלה את דרכה לפני יותר מ 2000 שנים בחצרו של קיסר סיני. השיטה פותחה על ידי הרופא של הקיסר נועדה על מנת להגמיש את הגוף, לחזק את המערכת החיסונית ובאמצעות תנועות איטיות מדידטטיביות גם ליהנות מאיזון הגוף עבודה על יציבה, תרגול מדיטציה והענקת תשומת לב לכל המערכות בגוף שדורשות חיזוק ואנרגיה מחודשת כפי שעושים באימון אצל אמיר פרלמן.

אבל מהן היתרונות של שיטת צ'י קונג?

לשיטה זאת ישנם מגוון יתרונות ביניהם:

  • הפחתה בלחץ הדם – באמצעות השיטה אפשר לשפר את זרימת הגוף תוך ניקוד לימבטי שמקנה גמישות ואנרגיה לגוף כמו גם הורדה של לחץ הדם באמצעות תרגול נשימות מדדיטטיביות המספקות לחץ דם נורמלי וקצב פעילות לב רגועה.
  • עבודה על יציבה – באמצעות שיטת אימון זאת אפשר לעבוד בצורה נכונה יותר על היציבה, להימנע מפציעות ונפילות, תוך עבודה על מרכז הגוף ושמירה על יציבות בכל תנועה בחיי היום יום.
  • שיפור בריאות הלב – עוד באמצעות האימון יכולים רבים לשפר את בריאות הלב שלכם החל מהאנשים שסובלים מאוטם שרירי לב, אי ספיקה ואנשים שעברו ניתוחי מעקפים. שיטה זאת מעולה להסדרת קצב הלב והורדת לחצים.
  • הפחתת סטרס – במדינת ישראל רבים האנשים שסובלים מסטרס שמקשה מאד לתפקד בחיי היום מיום. בשל כך תרגול של צי קונג מיועד למי שסובל מלחצים וזאת על ידי הורדת סטרס באמצעות תרגול נשימות מדדטטיביות ותרגול מדיטציה.
  • הפחתת כאבים כרוניים – כאשר מתרגלים בזמן קורס צי קונג עובדים על כל מערכת השלב והעצמות מה שיכול לסייע לטיפול בדקות מפרקים כמו גם הרגעת כאבי שרירים, מניעה של בריחת סידן, כמו גם שהאימון מטפל בעייפות ובקשיי שינה כמו גם בתרגול טאיצ'י. בכך יכולים רבים ליהנות משיטת אימון שמשפיעה באופן כללי על תפקוד הגוף והופכת את החיים לאיכותיים יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט