דברים שמומלץ לעשות לאחר תאונה

לאחר תאונה

כמו בכל יום שגרתי אתם מתארגנים כדי לצאת מהבית לכיוון העבודה, כאשר בדרך אתם עוצרים כדי להוריד את ילדכם בגן הקרוב לביתכם. כמו בכל יום, אתם נמצאים זמן רב בפקקים של שעות הבוקר, וכבר פיתחתם סבלנות והבנה למצב הזה כדי לא להגיע עצבניים או קצרי רוח לתחילתו של יום עבודה במשרד.

באחד מהמחלפים המרכזיים בדרך לעבודה לפתע אחד מהרכבים בצד ימין חותך אתכם בפראות, כדי לנסות להשתחל במרווח שנוצר בינכם לרכב שלפניכם. כתוצאה מחוסר הזהירות של אותו נהג, הוא פגע ברכבכם וגרם נזק חיצוני לרכב, כריות האוויר נפתחו ואתם מבינים במהרה שהיום הזה כבר לא ילך כמתוכנן.

מפעילים שיקול דעת לאחר תאונה

נוסף על כך שכעת אתם מבינים כי אתם נאלצים לאחר לעבודה, אתם יודעים כי הנכם מוכרחים לנהוג כראוי ובשיקול דעת מול הנהג השני. למרות שהתאונה קרתה לא באשמתכם, חשוב להראות איפוק וסבלנות כאשר הנהג השני יוצא מרכבו כועס וצועק כדי לא לגרום למצב של מריבה. חשוב להתמקד בהחלפת הפרטים הדרושים לצורך העברתם לחברת הביטוח שלכם, כך שהם ידאגו לתשלום עבור הנזק שנגרם לרכבכם.

תאונה בתחילתו של יום בזמן פקקים זה דבר רגיש ואפילו מלחיץ, אך למרות זאת חשוב להיות צלולים במחשבה ולא לשכוח גם לצלם את הרכב שלכם והרכב של הנהג השני מכל זווית אפשרית. את אומדן הנזקים הסופיים של הרכב רק שמאי רכב מבצע (קראו על קל-גד שמאים), ולכן אם ברשותכם מצלמת דרך מותקנת ברכב יש להעביר זאת לידיעתו של השמאי וחברת הביטוח כך שהוא יכלול זאת בדו"ח הנזק של התאונה.

בהיסטוריה של חברות הביטוח יש לא מעט מקרים של תאונות דרכים בחו"ל – צילומים ועדויות של שמאים מומחים בארץ עזרו להרבה אנשים לקבל את כספם חזרה במהירות.

כיצד בוחרים שמאי מקצועי

לאחר תאונת דרכים, קלה או קשה, מומלץ שהרכב יעבור בדיקה מקיפה על ידי שמאי מקצועי, שמאי רכב קריות. כאמור, אומדן הנזק של הרכב נקבע בסופו של דבר על פי דו"ח של השמאי. לאחר כל תאונה שרכב מבצע הערך הכספי שלו יורד באופן אוטומטי, כך שכדאי לדעת מהו היקף הנזק שנגרם לרכב לאחר התאונה, וכיצד זה ישפיע על השווי של הרכב שברשותכם.

כדי לבחור שמאי מקצועי כדאי להעדיף אחד כזה שמאחוריו שנים של ניסיון בתחום המשאות, והוא עבר גם כמה הכשרות מקצועיות בתחום זה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור מיטת מעבר לתינוק
מיטת תינוק היא מיטה ייעודית לתינוק, והיא עשויה בדרך כלל ממתכת או פלסטיק. המיטה נמצאת בדרך כלל בחדר...
קרא עוד »
יול 08, 2022
הבנת סחרחורת במהלך ההריון: נקודות מפתח
סחרחורת במהלך ההריון היא חוויה שכיחה, לעתים קרובות גורמת לדאגה בקרב אמהות לעתיד. מתוך הרקע הנרחב שלי...
קרא עוד »
דצמ 18, 2023
טיפול בגמגום אצל מבוגרים – חייב להיעשות בהקדם
כל מבוגר שסובל מקשיים בדיבור מבין עד כמה הדבר הזה יכול להשפיע לרעה על החיים שלו. מצב בו אדם לא מצליח...
קרא עוד »
מרץ 02, 2017