מטפלת בבית או בית אבות? יתרונות וחסרונות

הדאגה להורים אשר מגיעים אל גיל מבוגר היא אבן יסוד בתרבות היהודית ובחברה הישראלית. ספק אם יש עוד חברה שבה הדאגה לקשישים ממלאת חלק כה מרכזי בחיים וזה מעיד על חוסנה של החברה הישראלית ועל האכפתיות מהמשפחה הקרובה שלנו. על רקע זה ברור מדוע אלפי משפחות מתלבטות בשאלה מהו הפתרון הטוב ביותר להורים, האם מדובר על מטפלת צמודה או שמא דווקא על בית אבות. אם כן אין ספק כי יש יתרון לשהות בבית שאותו המבוגר מכיר, אך אי אפשר להתעלם מן היתרונות האחרים של בית אבות. ראשית כל, בבית אבות יש הרבה יותר מטפלים וכך העומס מתחלק והטיפול שמקבלים הוא הרבה יותר טוב. לא רק זאת אלא שבבית אבות ההורים שלכם יזכו לחברה מאנשים בני גילם וזהו יתרון עצום שיש לתת עליו את הדעת.

זכרו כי בסוף זו צריכה להיות החלטה של ההורים שלכם איפה לשהות

מעטים יחלקו על כך שכאשר אנחנו מונים את החסרונות והיתרונות של בית אבות אל מול מטפלת, בית אבות יוצא כשידו על העליונה. אך אתם חייבים לתת את הדעת על העובדה כי בסופו של יום כל אדם הוא אינדיבידואלי וכל אדם רשאי לקבל את ההחלטה שהכי מתאימה לו. על כן אם ניתן עדיין להתייעץ עם ההורים שלכם עשו זאת ושאלו אותם מה הם מעדיפים בית אבות או מטפלת צמודה. ברגע שתעשו זאת ההחלטה שתקבלו בסופו של יום תהיה על דעתו של ההורה שלכם וכך הוא יקבל אותה בצורה יותר טובה וזה יבטיח כי ההחלטה תהיה הרבה יותר מקובלת עליו.

אל תשכחו את היתרונות הכלכליים של בית אבות

כאשר אנחנו מדברים על בית אבות אי אפשר להתעלם מן היתרונות הכלכליים שלו. ראשית לרוב בית אבות יהיה יותר זול מאשר מטפלת ולא רק זאת אלא שאם ההורים יהיו בבית אבות אתם תוכלו להשכיר את הדירה שלהם וכך תקבלו הכנסה נוספת מן הדירה אשר בעזרתה תוכלו לשלם על בית האבות וזהו יתרון עצום שיש לתת עליו את הדעת.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קרדיולוג ילדים בצפון
קרדיולוגים, הם רופאים המתמחים בטיפול במערכת הלב וכלי הדם. קרדיולוגים גם מחנכים הרגלים המקדמים את...
קרא עוד »
נוב 07, 2021
בחירת מרפאה פרטית להשכרה: שיקולים מרכזיים
מציאת המרפאה הפרטית המתאימה להשכרה היא צעד מכריע עבור אנשי מקצוע בתחום הבריאות המעוניינים להתחיל או...
קרא עוד »
יול 21, 2023
רופא עיניים
בתחום טיפול העיניים, רופאי עיניים עומדים בחזית, חמושים במומחיות ובידע לשמור על חוש הראייה היקר שלנו....
קרא עוד »
יול 11, 2023