באיזה מקרים נעשה טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילד שלנו

טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילד

ילדים צעירים עם כאבי שיניים או זיהום בשן, דורשים טיפול בכל גיל – לפעמים זה אומר שהילד יצטרך לעבור הרדמה כללית או אזורית. כמובן שיש לכך סיבות רבות. בואו נבין יותר את היתרונות שיש בטיפול שיניים בהרדמה.

באיזה מקרים נעשה טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילד שלנו

חלק מההליכים הדנטליים, מחייבים את הילד העובר את הטיפול לשכב בשקט לגמרי, יתכן שיש הרבה מה לתקן בשיניים שלו או, שהרעש של הטיפול במכשירים השונים עלולים להפחיד אותו. המטרה היא תמיד להעניק טיפולי שיניים בהרדמה מלאה לילדים בצורה הבטוחה ביותר וללא כאבים.

הרדמה כללית

כדי לשמור על ביטחונו ונוחותו של ילדכם במהלך הליך שיניים מורכב, רופא השיניים של ילדכם עשוי יהיה להחליט להשתמש בהרדמה כללית בחדר הניתוח. הרדמה כללית, עשויה לשמש גם אם ילדכם זקוק להליכים נרחבים או מסובכים שייקח זמן רב להשלים אותם, או אם יש צורך במספר הליכים בו זמנית. 

רופא שיניים מרדים לילדים ד"ר אוראל

רופא מרדים לילדים – רופא המתמחה בהרדמה לילדים כמו באתר https://drnoam.co.il – ייתן לילדכם את התרופות שיגרמו לו לישון בשקט במהלך ההליך.

הרדמה כללית, גורמת לכל ילד לישון. הליך זה הוא נחוץ להליכים וטיפולי שיניים מסוימים, כך שהרפלקסים שלו, יהיו רגועים לחלוטין. הילד שלכם לא ירגיש כאב במהלך ההליך, וגם לא יזכור אותו.

הכנת לפני הליך ההרדמה

כאשר יש צורך בהרדמה כללית, ישנם כללים חשובים לאכילה ולשתייה אותם יש להקפיד בשעות שלפני ההליך. יום לפני ההליך של ילדכם, תקבלו טלפון מאחות בקבלה. כך, תוכלו להבין טוב יותר מה אתם הולכים לעבור עם הילד שלכם ומהן ההשלכות שבתהליך וכיצד להתכונן אליו כראוי.




ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדרכת הורים בגישת אדלר
הורים הם מקור המידע העיקרי לילדים. הם צריכים להיות מודעים לכך שהם צריכים להיות יותר סבלניים ומבינים...
קרא עוד »
דצמ 28, 2022
טיפול רגשי קבוצתי – איך זה עובד?
רבים הילדים בגילאים שונים שזקוקים לטיפול בשיפור המיומנויות החברתיות שלהם. ילדים אלה הינם ילדים...
קרא עוד »
מאי 18, 2017
לימוד שחייה – כי אפשר להתחיל בכל גיל
הגעתם לגיל מבוגר, או אפילו חציתם את גיל ה-40? ככל שחולפים השנים כך משתנה הנפש שלנו ואנו הופכים לשקולים...
קרא עוד »
ספט 05, 2017