פתרונות בקרת הינע לרפואה

פתרונות בקרת הינע לרפואה

כאשר אנו מדברים על בקרת הינע הכוונה היא למנועים שמאפשרים לנו לשלוט באופן רציף ולעקוב אחרי מיקום, מהירות ועוד משתנים אשר מוגדרים מראש. מנועי הינע הם בעלי יתרון משמעותי בתחומים החשובים ביותר והם מאופיינים בתנועה מהירה ומדויקת. מנועים אלו מתאימים ליישומים שונים אשר כרוכים בדיוק ומהירות גבוהה והם גם נמצאים בחזית של הפתרונות המוצעים.

פתרונות הינע מיוצגות על ידי מנועים שקיימים ומהווים חלק מהותי במכונות אוטומטיות שונות, בתעשיית הצגים השטוחים, במכונות CNC  , הזרקה וגם בתחום הרפואי. ישנם מאפיינים שונים אשר מתאימים למטרה שאותה אנו רוצים להשיג. כאשר עלינו לבחור בפתרון הינע כל שהוא נדרש להבחין בין אותם מאפיינים.

מה צריך לדעת

כאמור ישנם כמה פרמטרים אשר מבדילים בין סוגי הפתרונות והמנועים שקיימים בהיצע. בבואנו לבחור, נצטרך לבדוק את הנתונים הבאים:

  • נבדוק את העומס שדרוש על מנת להביא להנעה.
  • יהיה עלינו לבדוק מה הוא הפרופיל הדרוש, על אילו מהירויות מדובר ומה הן התאוצות. כלומר מה הן הדרישות הדינאמיות שלנו.
  • יידרש תכנון מכני של המערכת. ישנון מערכות שמונעות על ידי בורג הנעה, על ידי רצועה או על ידי מנוע לינארי וגם מנוע סטפר או בשמו הנוסף מנוע צעד.

מערכת הינע מסוגלת לבצע תנועות שונות שיתאימו באופן מדויק לצרכים שלנו. היא יכולה לשלוט על מתן  כוח יציב על ידי בקרה של כמות הזרם למנוע. המנוע יעקוב אחר כל פקודה שתינתן על ידי הדרייבר. דבר נוסף שניתן לבצע הוא שליטה על מהירות רציפה. גם אם ייווצר שינוי פתאומי של המהירות אז המערכת תדע לחזור למהירות המבוקשת.

בקרה של מיקום היא חשובה במקרים רבים וניתן לשמור על מיקום מדויק. המערכת תוכל למדוד את המיקום ואת המהירות של המנוע ועורכת השוואה למיקום והמהירות הדרושים לנו. ישנם עוד פונקציות רבות שניתן לבצע באמצעות מערכות בקרת הינע והן משמשות אותנו במגוון של פעולות בחיי היומיום וגם במערכות של מסחר, ייצור ורפואה מתקדמים.

ניתן להתייעץ עם אנשים אשר מבינים בתחום ולקבל מהם את כל המידע הדרוש על מנת להחליט באיזה פתרון כדאי לבחור.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בוטוקס במצח, מתי זה נדרש?
המצח הוא לעתים קרובות אחד האזורים הראשונים להראות סימני הזדקנות. קמטים וקמטוטים יכולים להיווצר עם...
קרא עוד »
יול 11, 2023
5 דברים שחשוב לבדוק לפני קניית נעליים לילדים
נעליים משפיעות מאוד על יכולת ההליכה ועל יציבות הגוף בכל גיל ובמיוחד אצל ילדים צעירים שרק עתה למדו...
קרא עוד »
אפר 27, 2022
חנות טבע אונליין – מדוע כדאי לרכוש מוצרי בריאות מחנות כזאת?
בשנים האחרונות יורת ויותר לקוחות בוחרים לרכוש מוצרים מכל סוג און ליין. קנייה מקוונת של מוצרי טבע,...
קרא עוד »
ינו 03, 2018