צמחי מרפא – למה הם טובים?

צמחי מרפא

משחר ההיסטוריה בני האדם מבצעים שימושים בצמחים מסוגים שונים, כאשר כל עם למד להכיר בצורה מאוד פרטנית את הצמחים אשר גדלו בסביבה הייחודית שבה הוא חי בצורה פרטנית. עם התפתחות הרפואה המודרנית (קראו על הקשר בין רפואה סינית לצמחי מרפא) אנשים החלו לשכוח את כל המקורות הללו של הריפוי והטיפול ועברו אל כל מה שנמצא בבתי המרקחת בצורה של כדורים, משחות וסירופים אשר מוכנים ללקיחה לפי המרשם שהרופא המטפל רשם. בעשורים האחרונים החלה להיות התעוררות מחודשת אל כל מה שהיה נהוג כבר עידנים, כאשר אנשים בחרו לחזור אל חיק הרופאה המסורתית עם שימוש בצמחי מרפא בהם יש כוחות ריפוי שהם לגמרי לא חדשים.

פעולת ריפוי עתיקה בימים

צמחי מרפא הם לא דבר חדש. צמחים רבים ידועים גם ברפואה המדעית החדשה בתור כאלה שלהם יש יכולות שונות לטיפול בגוף האדם, ועם הצמחים השונים והרבים הללו יכלו בני האדם ליצור סוגים שונים של תרופות שאותן הם הכינו בצורה ספציפית לכל אדם אשר הגיע עם כל סוג של מכאוב. אם זה כאבי בטן פשוטים ואם מדובר בטיפול במקרה שבו קיים בגוף סוג של זיהום.

למטפל שנמצא בכל קהילה הייתה כבר רשימה ארוכה של צמחים ובקיאות גבוהה בכל אחד מאלה, עם צנצנות גדולות שבכל אחת מאלה היו כל מיני סוגים של צמחים אשר מוכנים לשם רקיחת המרפא לכל אדם שיבוא.

צמחים שמהם בונים תרופות

לאחר שהטכנולוגיה נעשתה כה גבוהה ברמתה, כך גם רופאים החלו לחקור את כל הצמחים שבהם היה טיפול ידוע באנשים בכל מיני סוגים של חוליים. בבדיקות רבות גילו את הקשר שבין הטיפול שעבורם כל צמח היה נבחר, כאשר עד היום ישנן תרופות רבות שאותן רוקחים מצמחים שלהם יש סגולות ריפוי מאוד חשובות.

כך למשל צמח הרדוף הוא כזה אשר ממנו עד היום מפיקים תרופות אשר מיועדות עבור בעיה בריאותית של אי ספיקת הלב, לצד צמחים רבים אחרים שאותם בוחנים הרופאים של הרפואה הקונבנציונאלית מקרוב על מנת לקבל את החותם הסופי של תהליכי בקרה וסטריליזציה רפואיים שמהם יוצרים עוד ועוד תרופות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שכבות חיוניות נחשפו
חולצות תרמיות: התאמה צמודה מתחת לחולצה שומרת אותך מבודדת מבלי להוסיף משקל. מכנסי צמר: זוג מלוטש מציע...
קרא עוד »
דצמ 10, 2023
הטסות רפואיות
טיסות רפואיות הן טיסות שתוכננו במיוחד להסעת חולים ממתקן רפואי אחד למשנהו. הן ידועות גם כטיסות...
קרא עוד »
יונ 01, 2022
כמה דברים שלא ידעתם על סיגריות אלקטרוניות
סיגריות אלקטרוניות תפסו מקום נרחב בחיינו בשנים האחרונות. בשונה מסיגריה רגילה בעלת חומרי בעירה,...
קרא עוד »
יונ 26, 2019