ויזת חרום לארצות הברית

ויזת חרום לארצות הברית

לא פעם אנחנו שומעים על ישראלים, אשר לצערם הרב נדרשים לעבור טיפולים רפואיים מסובכים מאוד מעבר לים, בפרט בארצות הברית. מדובר על טיפולים שלא מתבצעים בישראל או לחילופין, היכולת להשיג תוצאה טובה של הטיפול בישראל היא נמוכה. לעיתים זה נובע מהעובדה שהטיפול המתקדם יותר נמצא בארצות הברית, הרופאים המומחים בתחום נמצאים שם, שלא נדבר על המכשור והאמצעים השונים שנדרשים לצורך ביצוע התוכנית.

על מנת לעבור טיפול רפואי בארצות הברית נדרש לא מעט תכנון, נדרש לא מעט כסף, צריך לעבוד קשה בשביל למצוא את המומחים שיהיו מוכנים לבצע את הטיפול במועד, ישנה לוגיסטיקה שלמה בנושא. בין היתר גם יש לפנות אל השגרירות האמריקאית בשביל לקבל ויזת חירום לארצות הברית.

כפי שאנחנו יודעים, כל מי שרוצה להיכנס לארצות הברית ולשהות בה, חייב בוויזה. על פי הרוב היא ניתנת מספר ימים אחרי שמגישים בקשה ועוברים ראיון בשגרירות האמריקאית. יש מקרים בהם הבקשה נדחית או שלוקח זמן עד שהיא מתקבלת (כולל משלוח בדואר של הדרכון עם הויזה). מאחר ובמקרי חירום הזמן משחק תפקיד, ומאחר ולא פעם מדובר על מקרים בהם רק טיפולים בארצות הברית יכולים להציל את המצב ואין מקום אחר לעבור אותם, הרי שצריך להפעיל נועל חירום.

במסגרת נוהל זה פונים אל השגרירות האמריקאית באופן מזורז ודחוף, מגישים בקשה לויזת חירום תוך מתן הסברים ומתן הוכחות שאכן ויזה כזו נדרשת לצורך טיפול רפואי, כולל הזמנה מהמקום בו יתבצע הטיפול הרפואי, יחד עם מסמכים רפואיים מתאימים, וכך תוך זמן מאוד קצר מקבלים ויזה שמאפשרת כניסה לארצות הברית לצורך הטיפול.

חשוב לומר, הויזה לא מקנה אפשרויות נוספות, כלומר אי אפשר להתגורר בארצות הברית או לעבוד שם, מן הסתם, סביר להניח שלצד הוויזה הזאת תינתן גם אפשרות למלווה (בוודאי במקרה של קטינים) להיכנס לארצות הברית, הוויזה איננה מוגבלת בזמן שכן אי אפשר לדעת כמה זמן הטיפול ייערך.

על מנת לזרז את קבלת הוויזה אנחנו יכולים לפעול דרך חברות שמתמחות בכך ויכולות לעזור לנו לבצע את התהליכים מהר יותר.

למידע נוסף בקרו באתר: http://www.fastvisa.co.il

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול רגשי
לא מעט ילדים זקוקים לטיפול רגשי. הסיבות לצורך בטיפול רגשי בילדים יכולות להיות רבות ומגוונות. ישנם...
קרא עוד »
אוג 06, 2020
איך בוחרים רופא שיניים
כאשר כאבי השיניים תוקפים אותנו, כל מה שאנחנו רוצים הוא שהכאב יעבור, לכן אנו ממהרים אל מרפאתה השיניים...
קרא עוד »
דצמ 12, 2018
דגני בוקר אורגניים
בשנים האחרונות ניתן לראות ביותר ויותר סופרמרקטים מוצרים אורגניים, ביניהם דגני בוקר אורגניים. מאמר זה...
קרא עוד »
אוק 12, 2013