קמפוס ברושים

קורס רפואה אלטרנטיבית, יכול לכלול שיטת שונות של שיטות שמערבות מגע, אמנות ותנועה. גם עבודה עם היגיון ועבודה עם בעלי חיים וכדומה, הם חלק מהרפואה האלטרנטיבית. כל אדם שיש בו הרצון לרפא אנשים בשיטות הוליסטיות, יכול ללמוד במוסד הלימודי הנחשב קמפוס ברושים. גם אנשים שמתמודדים עם אופי לימודי רפואה באוניברסיטאות השונות, יכולים להביא לידי ביטוי את יכולותיהם בתחומים אלטרנטיביים שונים ולהצליח בהם. יש לציין, כי לימודי רפואה אלטרנטיבית יכול לשמש כתחביב או כמקצוע. יש כאלה הלומדים את התחום הזה על מנת להתפתח  אישית ולאו דווקא מתוך הרצון לטפל באופן מקצועי.

לאחרונה, בגלל המודעות הרבה של הרפואה האלטרנטיבית ויכולות הריפוי שלה, גרמו לדרישה במטפלים אלטרנטיביים במגוון תחומים. ישנם מחקרים רפואיים מדעיים, אשר מראים את היכולות של טיפול ומניעה במחלות שונות.

ההכרה והשילוב עם רפואה קונבנציונאלית ורפואה אלטרנטיבית

רבים מהרופאים הקונבנציונאליים, ממליצים לשלב עם טיפולים מתחום הרפואה האלטרנטיבית ישנן יותר ויותר מרפאות של רפואה משלימה (אלטרנטיבית) אשר נפתחות גם במרפאות השונות של קופות  ובתי החולים. קמפוס ברושים פותח שעריו לאנשים המעוניינים להשתלב בתחום זה באמצעות לימודים מקיפים וגבוהים בתחום הרפואה המשלימה.  ישנם שני סוגים של רפואה אלטרנטיבית- האחת הינה הרפואה המזרחית שמקורה במזרח הרחוק ונשענת על מסורות עתיקות יומין כגון השיאצו, דיקור סיני, טווינה ועוד. השנייה- רפואה מערבית בשיטות אלטרנטיביות כגון: פלדנקרייז, כירופרקטיקה ועוד.

בחירה נכונה של מוסד לימודי המתמחה בלימודי רפואה משלימה

יש לציין, כי בחירה של מוסד לימודי המתמחה המקצועות הרפואה האלטרנטיבית הינה מכרעת ולכן, יש לבחור מוסד לימודי וותיק אשר מתמחה בתחום ויש לו מוניטין של שנים. אחד ממוסדות הלימוד הנחשבים בתחום הינו קמפוס ברושים אשר מעניק תכנית לימודים מתקדמת, אשר מציעה לימודים גם לאלה שנמצאים בתחום ומעוניינים להרחיב את ידיעותיהם. טובי המורים והמרצים מעבירים מהידע הרב שלהם לתלמידים. ניתן לבחור גם מסלולי לימוד מתקדמים בין 4-5 שנים. יש להתקבל לקמפוס, באמצעות מבחן קבלה, בגרות מלאה וראיון לתלמידים המעוניינים ללמוד מקצוע זה. ניתן לבקר בקמפוס ולהתרשם מהלימודים ולשאול תלמידים לגבי  שביעות רצונם מהמוסד הלימודי ומהרמה הנלמדת בו.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יוגה – איך לעשות את זה נכון אם אף פעם לא עשיתם
יוגה נחשבת לשיטת אימון וותיקה מאוד אשר שורשיה נעוצים עמוק אי שם במזרח הרחוק. תמיד ציירו בספרי הילדים...
קרא עוד »
מרץ 01, 2022
הילדים משחקים בחול בגן – על המזיקים שמשחקים שם גם
חוששים שמא הילדים שלכם יאלצו להתמודד עם מזיקים שמגיחים להם לפתע בחול שבגן שבו הם נמצאים? למה שלא...
קרא עוד »
נוב 30, 2018
חשיפת הקסם: חמש תובנות חיוניות לגבי טיפולים אסתטיים לא ניתוחיים
בשנים האחרונות, טיפולים אסתטיים שאינם ניתוחיים חוו עלייה בפופולריות, הודות לפוטנציאל שלהם להצעיר...
קרא עוד »
יול 29, 2023