טיפול בלייזר בדליפת שתן

בריחת שתן

טיפול לייזר במקרים של דליפת שתן נחשב היום לטיפול שמרני שכולל בתוכו ביצוע תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן שהם יכולים לשפר משמעותית את השליטה בשלפוחית השתן. כמו כן, יש תרופות שניתן ליטול על מנת לחזק את הסוגר של השלפוחית ועוד. אלו טיפולים שיכולים לסייע לנשי שסובלות מדליפה קלה.

אך במצבים שהדליפה משמעותי ומתרחשת בכל מאמץ קטן של האישה, באזור הפנים בטני שלה, כמו קיום יחסי מין, שיעולים, התעטשויות, עמידה מישיבה ועוד, ישנו טיפול של לייזר שנחשב גם הוא לטיפול שמרני, שהוא יכול לכווץ את השלפוחית בצורה הרבה יותר משמעותית ולפתור את הבעיה לצמיתות.

תהליך הטיפול בבריחת שתן
כל תהליך מסוג זה מגיע בהמלצה של רופא והוא גם מבוצע על ידי רופא נשים מוסמך שמנוסה בסוג טיפול זה. הטיפול מתבצע בהחדרה של ידית לייזר לאזור של הנרתיק של המטופלת, ושם הידית משתהה לזמן של עשרים דקות בערך, במהלך הזמן שהיא משתהה בנרתיק היא למעשה פולטת קרני לייזר שפוצעים את הרקמות בצורה מיקרוסקופית. הטיפול לא גורם לאי נוחות או לכאבים ולכן אין צורך לבצע הרדמה או להשתמש באלחוש. כמו כן, הוא לא מצריך שום הכנה קודם לכן ולא התאוששות לאחר הטיפול. זה טיפול יחסית קל ופשוט. ודי ישר לאחר הטיפול, המטופלת יכולה לחזור לחיי שגרה ולעבודה ולא צריכה לחשוש מדבר.

מטרת הטיפול
המטרה מאחורי כל טיפול בבריחת שתן על ידי לייזר היא שאפשר לעודד את הרקמות שנחלשו עם הזמן, לחדש אותן ולגרום להן להיות הרבה יותר חזקות באמצעות הפציעה שנגרמת להן. בעקבות החימום הרקמות עם קרני הלייזר, שמעודדות את היצירה המהירה של סיבי קולגן ומסייעות בכך לחיזוק השרירים ולריפוי שלהם. הטיפול תורם לכל אחת שסובלת מדליפה וגם לנשים שמעוניינות מיחסי מין איכותיים יותר, יובש או כל היחלשות של שרירי הנרתיק. היתרון הגדול של הטיפול, שהוא לא כרוך בכל סכנה וגם לא כרוך בשום כאב או בהרדמה והמטופלת יכולה לחזור לחיי שגרה ולאיכות חיים הרבה יותר טובה ממה שקדמו לה טרם לכן.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מיינדפולנס עוזר לחרדות
מיינדפולנס או בתרגומה החופשי לעברית הינה קשיבות. הקשיבות, תעזור לכם כנגד החרדות שלכם, יכולה לשמש...
קרא עוד »
אפר 29, 2019
האם באמת כלים חד פעמיים מסוכנים לנו?
עד לפני כמה שנים השימוש בכלים חד פעמיים היה נפוץ מאוד. אנשים קנו כלים חד פעמיים לא רק לאירועים מיוחדים...
קרא עוד »
ינו 18, 2022
קרע לברום בכתף – שיטות טיפול מומלצות
אם גם אתם עוסקים בפעילות ספורטיבית, ואולי אתם ספורטאים תחרותיים, אתם חשופים ליותר פגיעות פיזיות. אחת...
קרא עוד »
אפר 02, 2022